Wie gaat er mee? Automotive fotografie dagje! Update pag.3

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

vincenzophoto
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2011 14:12
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Nice die AMG :mrgreen:
ReneHenckens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 21:48

De weersverwachting ziet er redelijk uit. De komende tijd wordt er niet veel regen verwacht. Hopelijk gaat het ook niet vriezen.
Als er niet gestrooid wordt en het is die zondag mooi droog, dan komt de R1 lekker vroeg uit de stalling :)

Fingers crossed
c220amg
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012 20:39

vincenzophoto schreefCOLONNice die AMG :mrgreen:
Helaas, geen "echte" AMG. Het stopt bij een 220CDI verder wel enkele AMG details. Vandaar m'n naam C220AMG :P

Groet,
Niels
Gebruikers-avatar
Kenji
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 394
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2007 11:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik weet nog niet hoe de komende tijd voor mij gaat worden.
Ik heb afgelopen week slecht nieuws gehad, er is huidkanker bij me geconstateerd, en binnenkort moet m'n halve rechterduim geamputeerd worden.
Wanneer dat gaat gebeuren weet ik nog niet, maar kan dus zomaar zijn dat dat precies rond die tijd gebeurd.
Dan kan ik uiteraard niet met de RX7 en camera aanwezig zijn helaas.
EOS 50D ~ Sigma 10-20mm HSM ~ Canon 15-85mm IS USM ~ Canon 17-55 IS USM ~ Canon 70-200 f2.8 L USM
Anoniem 3

Da's heftig, Kenji.
Ik wens je veel sterkte in de komende tijd.
Gebruikers-avatar
Marcel174
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 268
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2010 10:31
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Ow Kenji,

Dat is inderdaag heel erg slecht nieuws.
Uiteraard kunnen we begrijpen dat je dan niet gaat. Je hebt wel andere prioriteiten.

Ik wens je bij deze heel veel sterkte de komende tijd.

Groetjes Marcel
ReneHenckens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 21:48

Pfff...klote bericht Kenji. Veel sterkte de komende tijd
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Sterkte Kenji!!!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Kenji
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 394
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2007 11:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Dank jullie allen. Ik hoop wel van de partij te zijn uiteraard.
Al is het maar om m'n gedachten even te verzetten.
EOS 50D ~ Sigma 10-20mm HSM ~ Canon 15-85mm IS USM ~ Canon 17-55 IS USM ~ Canon 70-200 f2.8 L USM
Gebruikers-avatar
stievie1
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1491
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2011 00:01
WoonplaatsCOLON Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Pff, jeetje Kenji...
Heel veel sterkte gewenst.
Ik ga er gewoon vanuit dat je er bij bent! Het word een onvergetelijke dag! :)

Even het laatste nieuws.
Ik heb tot nu toe nog steeds geen reactie gehad van de eigenaar van het terrein. Bellen heb ik al een aantal keren gedaan maar de mensen die er over gaan die zijn er toevallig elke keer niet...
Nu ben ik hard op zoek naar een geschikte locatie, jammer genoeg kom ik er echt niet uit.. Ik hoop dat jullie mij een handje zouden kunnen helpen met het zoeken naar een locatie.

Nog meer slecht nieuws:
Audi A1 S-line is reeds verkocht.
Een Poolse man is tegen de Ford Fiesta aangereden en doorgereden na aanrijding.
Maar hopelijk word de fiesta nog optijd gemaakt.
En de man van de Ferarri is op dat moment op vakantie........ Schiet niet echt op dus.
Maar gelukkig heb ik hier op het forum al zeer veel mooie bolides voorbij zien komen dus aan mooie foto's komen we wel.

Mijn kennissen kring van modellen is zeer schaars, in ieder geval is de band niet goed genoeg zodat ze het voor het goede doel doen (ons).
Dus aan modellen die wat ervaring hebben is er ook een tekort...

Pff, het leek even allemaal lekker te gaan.. Helaas gaat het weer berg afwaarts en hoop ik dat jullie mee kunnen helpen aan een onvergetelijke dag!
Smokkel een mooie bolide mee en een model erbij en we zijn al halverwege, dan de locatie nog!! (liefst andersom natuurlijk :) )

Groetjes en nogmaals sterkte Kenji.
En kijk even op mijn nieuwe website: http://www.stephenotto.nl !! :mrgreen:
Gebruikers-avatar
Kenji
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 394
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2007 11:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik laat uiteraard bijtijds weten of ik aanwezig kan zijn of niet, en belangrijker voor jullie, de RX7. Anders is er weer een auto die er niet kan zijn.
EOS 50D ~ Sigma 10-20mm HSM ~ Canon 15-85mm IS USM ~ Canon 17-55 IS USM ~ Canon 70-200 f2.8 L USM
ReneHenckens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 21:48

Ik zal kijken of ik iets moois kan regelen (voor het geval het weer te slecht is).
Ik ken wel mensen met mooie auto's, maar of ik die mee krijg is maar de vraag ;)
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik moest al even een slag om de arm houden, i.v.m. een andere optie die ik had voor 4 maart. Van de week gehoord dat die doorgaat, dus ik ben er helaas niet bij.

@kenji: klotebericht :( Heel veel sterkte!
vincenzophoto
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2011 14:12
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Kenji sterkte! Hoop toch dat je erbij kunt zijn, als is het maar om je gedachten een beetje te verzetten.

Mmm is de plek wel gewoon openbaar op de heijplaat? Dan kunnen we toch gewoon gaan?
pielie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 16 Apr 2010 17:53
WoonplaatsCOLON Terneuzen

Kenji sterkte toegewenst.....

Verder auto kan ik wel meenemen, alleen modellen is is wat lastiger... mede ook dat de SLK een 2 zitter is, en ik zelf ook mee moet, en er dan nog 1 plek over is.

Dus nu nog op zoek naar een aantal modellen.................
EOS 50D|17-85 f4-5.6 IS USM|70-200 F4 L USM|50 1.8 MKI| Sigma 24-70 2.8|Canon 24-105 F4 L |Canon 100 2.8 macro| Hoya UV Pro1|BW UV|Kenko CPL|LP Rezo 190AW|2x Transcend 8GB 600x|Sandisk Extreme III 4GB|LP Flipside 400AW|580 EX II|
Gebruikers-avatar
Marcel174
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 268
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2010 10:31
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Ik moet 3maart afhaken.
Ben net thuis op de vingers getikt. Heb 's avonds een feestje in Duitsland en het wordt me dan allemaal te druk om ook nog overdag naar Rotterdam te komen.

Gr Marcel
Gebruikers-avatar
Ceve
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2009 23:33
WoonplaatsCOLON Brielle

Helaas zal ik ivm andere verplichtingen ook af moeten haken voor deze dag.

Gelukkig voor "leuke zaken" en niet zoiets vervelends als hetgeen Kenji moet melden.
Telkens wanneer ik tevreden ben met het resultaat denk ik bij mezelf hoe zou het nog beter kunnen....
Gebruikers-avatar
Kenji
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 394
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2007 11:34
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Ik kan die dag gewoon, aanstaande donderdag heb ik eerst een gesprek met de anesthesist, en dan ook de afspraak maken voor de chirurugische ingreep.
Ik ga ervanuit dat dat niet de dag erna gebeurd, dus zondag ben ik van de partij, en dus de RX7 ook.
EOS 50D ~ Sigma 10-20mm HSM ~ Canon 15-85mm IS USM ~ Canon 17-55 IS USM ~ Canon 70-200 f2.8 L USM
ReneHenckens
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 176
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2011 21:48

Mooi om te horen Kenji :)

En even een vraag aan iedereen hier.
Even er vanuit gaan dat ik met de motor kom: is het mogelijk om ergens voor Rotterdam af te spreken. Ik heb op de motor namelijk geen navigatie, en ik ben daar totaal niet bekend. Zou dan graag achter iemand aan rijden. bij voorbaat dank :)
vincenzophoto
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2011 14:12
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Hoi Rene,

Ik woon in Schiedam dus als je wilt kun je achter mij aanrijden.
Laat maar horen.

Als er nog mensen willen carpoolen...laat maar horen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar