RKC - Twente

Van de f-jes tot de eredivisie, alle prestaties vanaf het voetbalveld

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik ben niet meer de meest actieve poster hier. Toch altijd druk met andere dingen zoals fotograferen zelf. En gisteren ook weer. Mocht op komen draven bij RKC - FC Twente.

1.
Afbeelding
Voor de wedstrijd werd de nieuwe ereloge onthuld. Jan des Bouvrie (links, in het rose) had de nieuwe stoelen ontworpen. De 28 oude stoelen werden vervangen door 36 strakke design-stoelen. Daarmee ging de stadioncapaciteit van 7500 naar 7508 plaatsen.



2.
Afbeelding
Emir Bajrami & Sigourney Bandjar



3.
Afbeelding
Scheidsrechter Wegereef drukte weer zijn stempel op de wedstrijd. Laat ik het daar maar op houden



4.
Afbeelding
Wout Brama wordt door Ola John op de schouder genomen nadat Brama de 0-3 heeft gemaakt.



5.
Afbeelding
Co Adriaanse



6.
Afbeelding
Roald van Hout speelde door de schorsing van Geoffrey Castillion een complete wedstrijd



7.
Afbeelding
Marc Janko kijkt de bal na terwijl Frank van Mosselveld onderuit gaat. Keeper Jeroen Zoet moet toezien hoe de bal langs hem heengaat en Janko daarmee de vierde treffer van de wedstrijd maakt
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Marijn A
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 833
GeregistreerdCOLON 09 Mrt 2009 21:11
WoonplaatsCOLON Flevoland

Zoals we van jou gewend zijn heb je de actie goed vast weten te leggen.
Wel is het rood naar mijn idee een beetje te doorgedrukt.
7 is voor mij het mooiste door alle emoties
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik hou zelf niet van voetbal en heb er geen verstand van ook maar de foto's zijn weer prachtig.
Alleen bij de laatste had ik liever de focus op de keeper gehad omdat die m.i. hier de belangrijke man op de foto is.
Maar goed, zoals eerder gezegd, ik heb geen verstand van voetbal.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

Tja rood is af en toe een moeilijke kleur om te fotograferen en zeker bij vel zonlicht.
Mooie foto's en op de juiste momenten vastgelegd maar dat is wel wel toevertrouwd.
Valt niet mee om met de 7D bij kunstlicht of wel ?
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

woody111 schreefCOLONIk hou zelf niet van voetbal en heb er geen verstand van ook maar de foto's zijn weer prachtig.
Alleen bij de laatste had ik liever de focus op de keeper gehad omdat die m.i. hier de belangrijke man op de foto is.
Maar goed, zoals eerder gezegd, ik heb geen verstand van voetbal.
In mijn ogen is hier juist Janko de belangrijke man, hij scoorde hier een van zijn drie treffers. Maar ieder mag een mening hebben :D

Nette platen hoor Jeroen, ziet er goed uit. Maar zeg eens eerlijk moest die "Boefjee" nu echt op de foto. Ja ik weet het van de stoeltjes maar ik heb wat tegen die man.....
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik geloof je gelijk dat Janko de belangrijke man was, alleen vind ik dat op deze foto er niet uitkomen.
Het is eronder geschreven , ik weet het maar dan zou de foto voor mij toch mooier geweest zijn als de focus op keeper had gelegen.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Dank voor de commentaren
Marijn A schreefCOLONWel is het rood naar mijn idee een beetje te doorgedrukt.
Naar mijn idee niet ;)
woody111 schreefCOLONAlleen bij de laatste had ik liever de focus op de keeper gehad omdat die m.i. hier de belangrijke man op de foto is.
De keeper is inderdaad zoals Jan het zegt, niet de belangrijkste. Janko, de speler in het rood, scoorde 3 van de 4 doelpunten. Da's toch iets belangrijker dan een keeper die in een verloren wedstrijd gepasseerd wordt.
kdj-fotografie schreefCOLONTja rood is af en toe een moeilijke kleur om te fotograferen en zeker bij vel zonlicht.
Valt niet mee om met de 7D bij kunstlicht of wel ?
Deze wedstrijd was in de avonduren en ik heb geen zon gezien. Betreft de 7D, het dynamisch bereik zakt wel erg snel in bij hogere iso's. Persoonlijk had ik graag een sensor gezien met minder pixels en wel grotere pixels. Was de ruis wel ten goede gekomen.
jandb schreefCOLONMaar zeg eens eerlijk moest die "Boefjee" nu echt op de foto. Ja ik weet het van de stoeltjes maar ik heb wat tegen die man.....
Ja, het hoort erbij
woody111 schreefCOLONmaar dan zou de foto voor mij toch mooier geweest zijn als de focus op keeper had gelegen.
Fototechnisch geef ik je misschien een beetje gelijk, maar verhaaltechnisch is deze foto gewoon belangrijk. Dat je misschien niet helemaal weet wie Janko is of je kennis/interesse over voetbal wat minder groot is dan van anderen doet je misschien de kant uit besluiten waarin jehet liefst een closeup van de keeper had gehad. Maar vanuit het punt waarom ik daar zit, heb ik meer aan een foto als deze.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
kdj-fotografie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 446
GeregistreerdCOLON 04 Mrt 2010 18:16
WoonplaatsCOLON Oosterwolde (FR)
CONTACTCOLON

Ik zie wel dat deze foto's in de avond uren zijn genomen, zie exif :D maar ik gaf alleen maar aan dat rood in de vele zon ook een moeilijke kleur is..
Machie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 19:37

Twents rood is nu eenmaal zo rood :)

De foto van Brama bij John op de schouders vind ik fantastisch. Maar, ik ben groot fan van Brama en vooral als hij scoort. Hij is zo oprecht blij!
En idd, gezien het wedstrijdbeeld moest idd Janko op de laatste foto scherp. Mooie goal was het ook, die laatste!

Ik vind het mooie foto's. Knap hoe je een webstrijd kan samenvoegen in een paar foto's die het verhaal van de wedstrijd naar mijn idee heel aardig vertellen :)
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

En dan komt mijn gebrek aan kennis van voetbal om de hoek kijken :mrgreen:
Btw, ik had niks over die "Boefjee" geschreven, ik heb niks met en niks tegen hem :lol:
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Sorry, verkeerd gequote, inmiddels rechtgezet
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar