Pano probeersel Bergen

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Waarschijnlijk één van de bekendste uitzichten op de stad Bergen in Noorwegen. Om te bewijzen dat het in Bergen ook mooi weer kan zijn. :P Omdat het er niet in één keer op past heb ik geprobeerd uit de hand de foto's voor dit panorama te schieten. Ik ben er zelf best tevreden mee (al was het mooier geweest als die top van de wolken er ook nog net op zou staan), maar ben benieuwd naar jullie commentaar.

23953

Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
XXXL
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1391
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2009 16:23
WoonplaatsCOLON Doeternietoe

Nou zeg....Bloedzweetentranen zitten plakken aan die pano, 206 maal bekeken en niemand heeft er iets over te zeggen? :(
Groet,
Gerard

You only live twice!

Flickr
@BigfootGerard
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Prachtig uitzicht zeg!
Je horizon loopt niet helemaal recht.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

misschien had je hem tot NET onder de dikste wolk kunnen bijsnijden.. (als je snapt wat ik bedoel?)
dan heb je meer 'n Pano effect.. ;)
zou ik persoonlijk mooier vinden..

verder.. zo uit de hand (nog nooit geprobeerd) vind ik het best mooi gelukt.. ;)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ziet er goed uit, al is 'ie nog wat te hoog voor een echt panorama. Bovendien lijkt er een groenblauwe zweem over de bergen (no pun intended) te liggen, met name aan de linkerkant van de foto.
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar