Mella (opkomend model)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

het was de 2de keer dat ik met dit jonge model mocht shooten en ik ben tevreden van het resultaat.

Maar altijd oor voor opbouwende woorden !

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
xammy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 439
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2011 19:52

Als dat een opkomend model is mag ze wat mij betreft wel iets vrolijker kijken. :wink:
Canon EOS5D MK2 met BG, Canon 50mm F1,8, Canon EF 16-35L F2,8, Canon EF 24-70L F2,8, Canon 70-200L F2.8 IS USM, Metz 58 AF2, div. filters, een Kata slingshot/rugzak.
Gebruikers-avatar
Wheely
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2638
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 22:11
WoonplaatsCOLON midden in brabant

Xammy, ik ben geneigd jou gelijk te geven. Toen keek ik nóg 's naar de serie, en bedacht met dat het juist wel 's de bedoeling was, dat ze keek, zoals ze deed. Die jurk op de trap, de hele houding. Als ze daar gelachen had.... no way !
Wheely wil leren van forumleden !!

www.wheel-of-art.nl
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

Eenzaam.. triest... berustend...

jawel, roept wel degelijk een bepaalde sfeer op. Anders dan anders maar bevalt me wel.

2 dingetjes;
De oneffenheden op haar gezicht bij 2 verstoren het beeld een beetje.
mag van mij iets weggepoest worden.

En op 1, tsja. weet niet. Had misschien toch haar tenen / voeten willen zien in het geheel.

Maar hoe dan ook, origineel...!
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
xammy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 439
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2011 19:52

Wheely schreefCOLONXammy, ik ben geneigd jou gelijk te geven. Toen keek ik nóg 's naar de serie, en bedacht met dat het juist wel 's de bedoeling was, dat ze keek, zoals ze deed. Die jurk op de trap, de hele houding. Als ze daar gelachen had.... no way !
Die eerste foto is de blik misschien wel passend maar op de andere foto's zie ik er niks in, alsof ze ieder ogenblik in huilen uit wil barsten terwijl de foto's mij geen verhaal vertellen.
Canon EOS5D MK2 met BG, Canon 50mm F1,8, Canon EF 16-35L F2,8, Canon EF 24-70L F2,8, Canon 70-200L F2.8 IS USM, Metz 58 AF2, div. filters, een Kata slingshot/rugzak.
Gebruikers-avatar
the-essy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 238
GeregistreerdCOLON 20 Jun 2010 19:48
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Bij de eerste foto had de jurk wel even gestreken mogen worden.

Bij de andere twee doet de blik mij ook niet veel, had liever wat meerdere gezichtsuitdrukkingen gezien. Naar mij idee lijkt ze eerder verveelt.

Verder wel netjes belicht, ga zeker door.
Fotografie portfolio: http://www.iamphotogirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Reisblog: http://www.iamtravelgirl.com" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar