Oostvaardersplassen

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
P_FlaSh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 711
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 18:14
WoonplaatsCOLON Capelle a/d Ijssel
CONTACTCOLON

Deze vraag zal vast wel vaker gesteld zijn,maar kon het niet vinden met de zoekfunctie.

Ik wil morgen(15-9) of overmorgen(16-9) een dagje(ochtend en middag)doorbrengen bij de Oostvaardersplassen.
Wil daar wel vroeg heen gaan,in ieder geval voor de file's uit,en voor de file's weer terug.
Ben van pan om me eerst te voet te verplaatsen om later met de fiets een tochtje te maken,natuurlijk met de camera mee.

Hoop daar natuurlijk om een ree,vos of zelfs de zeearend te mogen zien en op de foto te zetten,maar dat is denk ik te veel gevraagd.
Als ik foto's heb die ik niet in Hitland kan maken,ben ik ook tevreden.

Maar ben er nog nooit geweest en het is best wel een stukkie rijden.
Wat zijn nou een beetje de mooie plekken en route's en tijden om een beetje kans te maken om iets leuks tegen te komen?
Laatst gewijzigd door 1 op P_FlaSh, in totaal 14 keer gewijzigd.
Jeldo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 419
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2010 14:39

Mooi startpunt is toch wel het bezoekerscentrum... Kan je parkeren en vandaaruit te voet (paden volgend) naar het hart van de oostvaardersplassen wat een tóp gebied!

A6 (Amsterdam-Emmeloord). Afslag 10 richting
Lelystad via Larserdreef. Linksaf Torenvalkweg,
volgen tot Knardijk. Rechtsaf Knardijk op.
Voorbij het spoorwegviaduct ligt links het
bezoekerscentrum met een parkeerplaats.

http://www.staatsbosbeheer.nl/locaties/ ... assen.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Sharky
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 262
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2009 11:24

Vergeet niet de grote Praambult mee te pikken vanaf deze plek wordt regelmatig de Zeearend (maar wel erg ver) waargenomen.
Wat vogels betreft is het sowieso erg rustig momenteel.

Succes!

Gr. Jan
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar