Een impressie vanuit Beziers en Marseillan-Plage

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
matscram
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2011 19:29

Ik post hier mijn eerste foto's als test en ben erg benieuwd naar jullie reactie.


1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Groeten,

Marc
Laatst gewijzigd door 1 op bramos_ditaljanos, in totaal 12 keer gewijzigd.
RedenCOLON Link vervangen door foto's.
wernerfotografie

Stop aub wat meer tijd en energie in je topic en op het forum, dit gaat natuurlijk nergens over...

Stel je misschien even voor in het voorstel topic en kijk even hoe het moet om fotos hier op het forum te plaatsen. Iedereen kan hier wel ff een URLtje neer gooien maar dat wordt door menig men hier niet gewaardeerd. Als je de moeite hebt genomen om dat te doen, dan wil ik graag feedback op je fotos geven.

Groeten Werner
Anoniem 3

Krijg ik eerst een reclame voor het een of ander voor mijn kiezen en dan mag ik een vakantiealbum doorbladeren...
Sorry hoor, maar post je (uitgezochte) foto's gewoon hier en dan geven we wel commentaar.
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Met mijn voorgangers eens. Maar ik ben de beroerste niet. Hierbij jouw foto's. (zonder reclame)

[modbreak]Foto's verplaatst naar startpost[/modbreak]
Laatst gewijzigd door 1 op bramos_ditaljanos, in totaal 12 keer gewijzigd.
RedenCOLON Foto's verplaatst naar startpost.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
matscram
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2011 19:29

Mijn excuses voor de verkeerde aanpak. De eerste indruk van mij is niet meteen de beste. Ik ging iets te enthousiast van start. Ik zag het later pas hoe dit forum in zijn werk gaat en ik moet zeggen, het ook goed doet. Ik zal het voor de volgende keer op de juiste manier doen.

Nogmaals, mijn excuses.

Groeten,

Marc
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

no problemo!
soms reageert hier men erg heftig in mijn ogen..
maar enfin..!

foto 1; wat was de bedoeling om hier te laten zien? :o
foto 2; erg donkere foto! probeer meer uit je foto te halen door compositie te veranderen en de omgeving minder druk over te laten komen.. ;)
foto 3; dit is wel 'n leuke doorkijk.. maar je ziet te weinig van het gebouw wat weer jammer is.. ;)

succes! en als d'r vragen zijn kun je ze gewoon op het forum stellen.. ;)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar