Ouwehands dierenpark

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

harold02
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2011 09:26
WoonplaatsCOLON Hilversum

Extender nog niet besteld , maar gaat er komen :wink:

Mensen , echt een top dag gehad alleen jammer dat ik iets eerder weg moest
Erg leuk dat jullie een nieuwkomer zoals ik zo welkom hebben geheten en echt een heel gezellige dag gehad
Net even snel mijn foto's bekeken en natuurlijk vielen er een aantal tegen , maar zeker ook een aantal mee.
Morgenochtend heb ik even tijd om het een en ander uit te zoeken en zal er zeker een paar laten zien.
Kan niet wachten op jullie foto's want moet nog maar afwachten of ik ze wel "durf " te plaatsen. ( dus zeker niet jullie mooiste foto's plaatsen hoor! :wink: )
Hopelijk tot ziens

Harold.
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Was zeker een gezellige dag, inderdaad jammer dat we halverwege elkaar kwijt raakte.
Harold, gezellig dat je erbij was! Verzameltopic is aangemaakt, hier kunnen jullie al je Ouwehand foto's kwijt. Ik heb er al een paar geplaatst..grapje :mrgreen: ...de andere foto's volgen nog.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Ik ben echt bek en bekaf. Alleen de foto's op de pc gezet (bijna 600 stuks). Toen ook nog ff bekeken. Veel bagger maar ook veel leuke en veel van hetzelfde maar goed wat wil je als je klik-klik-klikt. hahahaha
Morgen een grote schifting maken.
Ik vond het in elk geval heel gezellig en jammer dat we Ans en haar groepje kwijtraakte.
Rubencs
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 217
GeregistreerdCOLON 10 Jul 2009 17:07

Was gezellig, ten minste het groepje waar ik in zat, we waren de rest kwijt.
Maar samen redde we het ook wel.
Ben na deze meeting nog even naar de veluwe geweest, zag daar toch een stel leuke lenzen staan.

Zal zeker van de dierentuin mijn foto's nog wel plaatsen, zijn er maar 328 dus ben zo klaar met kijken.
Uit de handgelopen hobby, dus verzin maar. :)
http://bit.ly/CanonVsNikon
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar