puur geluk (bliksem) (edit + bewerking)

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Wilde eigenlijk de camera instellingen even testen, pakte hem uit de tas en schoot de eerste foto met een sluitertijd van 1/100 door het raam :lol: en dat leverde dit op, hoezo mazzel, ik weet het niet scherp genoeg, maar toch een mooie bliksem, en in het achterhoofd houdende dat ik de camera net gepakt had gewoon leuk:

Foto 1 onbewerkt, foto 2 bewerkt zoals ik het wel wat vond, maar ik heb geen idee wat de standaard is in dit soort van fotografie :oops:

19017

19018

Daarna buiten onder afdak netjes van statief met wel de gebruikelijke instellingen miste ik al het moois omdat ik op de verkeerde plekken zat te gokken, ik zit midden in een woonwijk dus moet vanaf 50mm schieten om weinig behuizing te zien, dus hier moet ik het mee doen vanavond.....of er moet nog meer komen, dan ga ik de polder in en maak ik wat meer kans;-)

Cheers,
Arnold
Laatst gewijzigd door 2 op Nol77, in totaal 28 keer gewijzigd.
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Woow Arnold, ik vind hem goed gelukt. Bliksem is duidelijk zichtbaar.
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Haha, die staat mooi op de foto.

Als je er voor gaat staan lukt het meestal niet of moet je lang wachten.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Stephan_0297
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2011 07:04

Mooi gelukt hoor. Mazzel moet je hebben. Stond vanavond klaar met camera en statief.... Zonder resultaat ;-)
Canon EOS 1000D, EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS, EF 70-200 f/4L USM, EF 75-300 mm f/4-5.6 III
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

bedankt voor de reacties Thabita Jef en Stephan!

Ik weet hoe irritant het is als je voor niks staat te wachten Stephan 8)
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar