Macronist gezocht

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Hallo,

Even wat kort dag, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik zoek een fotograaf die een fatsoenlijk macro-objectief in zijn tas heeft zitten. Een 50 of 60mm is te klein.
Een 100 of 150mm komt al een stuk beter in de buurt een een MP-E65 zou helemaal te gek zijn.

Waarom? Ik heb wat voorbeeldfoto's nodig voor een artikel waar ik mee bezig ben en daarin moeten wat macrofoto's. Nu zoek ik niet jouw foto's; ik wil ze wel zelf maken.

Dus wie heeft er morgen!! tijd over (liefst in de buurt van Midden Brabant) om samen op pad te gaan. De bossen geniet mijn voorkeur.

Wat krijg jij?
Een berg klets om je oren, maar misschien ook wel zinnige informatie en als we bij een horeca-gelegenheid af kunnen spreken, trakteer ik naderhand op een biertje.
Voor degene die me kennen; ik kan blijven kletsen, dus qua gezelligheid ben ik niet bang dat de middag saai zal worden.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Heeeeee wat jammer dat ik niet zo'n lens voor je hebt!! Ik had best wel wat zinnige informatie kunnen gebruiken en met dat kletsen zit het bij mij ook wel goed... Wil je niet de nieuwste canon 70-300 uitproberen Afbeelding
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

En inmiddels per PB een afspraak gemaakt.
Mooi forum hebben we toch

Helaas Diana, een macro-objectief was toch wel een vereiste voor deze afspraak. Een 70-300 uitproberen is nu niet iets wat hoog op mijn verlanglijstje staat. De tas is al gevuld met een aardige colletie. 300mm hal ik niet met een zoom, ik moet het met een 70-200 doen in die range, maar op gebied van 300mm heb ik wel iets anders en ik denk dat het enige voordeel wat jouw 70-300 daarop heeft het gewicht en formaat is ( ik heb een 300 f/2.8 )
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

fotojeroen schreefCOLON Een 70-300 uitproberen is nu niet iets wat hoog op mijn verlanglijstje staat.
Dat wist ik natuurlijk ook wel, maar ik heb niets anders Afbeelding
(Buiten een standaardlens)
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
Erwin S
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1486
GeregistreerdCOLON 18 Aug 2006 21:22
WoonplaatsCOLON Waalwijk

Je bent miss al weg , maar je mag mijn Sigma 150mm wel lenen, maar zelf geen tijd om te gaan.

Erwin.
Zien zegt meer dan 1000 woorden.

Website : http://www.erwin-stevens.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Twitter : https://twitter.com/#!/Erwin_Stevens" onclick="window.open(this.href);return false;
Facebook : https://www.facebook.com/erwinstevens3" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Ik zie het net te laat, maar mocht je nog een keer met een mp-e65 willen spelen dan kan er vast wel een keer iets afgesproken worden.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik ben alweer terug :D
Het gewenste plaatje is gemaakt; ik kan weer verder
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar