Gebouw uit de oorlog

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Hekkie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2010 20:04
CONTACTCOLON

Hallo,

Zo, de examens zijn voorbij! En wat doe je dan? Juist........, foto's maken!
Daarom zou ik vanmorgen met Petuut macro foto's gaan maken. Maar doordat de wekker weigerde af te gaan, was ik dus veel te laat.
Petuut, alsnog sorry hievoor!

Vanmiddag ben ik zelf dus maar op pad gegaan. Ik ben in Reuver de grens over gegaan naar duitsland waar een groot natuurgebied is met restanten van een kamp uit de oorlog. (als ik het goed heb)
Ik heb de foto's gemaakt mijn gloedjenieuwe Tamron 17-50 f2.8 lens.
Voor mij is dit de eerste keer dat ik dit soort Urban achtige foto's heb gemaakt, dus vandaar in Testcase.

Laat maar weten wat jullie ervan vinden en wat er beter/anders kan!

1

17890

2

17891

3

17896

4

17892

5

17894

6

17895

7

17893

Alvast bedankt!
Bekijk hier mijn website
Gebruikers-avatar
kruwt
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 417
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 14:33
WoonplaatsCOLON Urk
CONTACTCOLON

Ik vind de verschillende details best interessant, maar wel allemaal een beetje donker!?
groet, TW
Mijn website www.kruwt.nl. Meer doen met je foto's. Informatie over stockfotografie en mijn eigen ervaringen daarin. 
Gebruikers-avatar
Hekkie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2010 20:04
CONTACTCOLON

Bedankt voor de reactie! Tenminste één, haha
Ze zijn inderdaad aan de donkere kant, ik dacht det het net genoeg was om ze dramatischer over te brengen. Maar sommige hadden misschien inderdaad ietsiepietsie lichter gemogen.
Bekijk hier mijn website
Gebruikers-avatar
BartvA
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2010 20:05
WoonplaatsCOLON Vinkeveen

Best leuke foto's maar het elektra komt niet uit de oorlog (A). misschien idd wat donker, maar geven iig wel een apart sfeertje
Why Nikon When you can Canon.

Genoeg spulletjes volgens veel mensen... Al ben ik het daar lekker niet mee eens :D.
fredvr
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2011 19:38

Zelf hou ik ook wel van sommige foto's die een tikkie donkerder zijn voor een wat dramatischer effect. Mijn ervaring is ook wel dat het dan wel heel erg nauw luistert. Of je bent er net doorheen of het is net niet genoeg voor het gewenste effect en hebt dan een foto die gewoon wat aan de donkere kant is.
Heb je hem thuis op je scherm voor je eigen gevoel precies goed dan blijkt het er weer naast te zitten als je het terugziet op een website..

Ik vind het wel mooi hoewel voor mij het exterieur er wel net doorheen zit. Mij viel overigens de 'vooroorlogse' kleurtjes van na 1970 (elektra) ook direct op.. :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar