DTM Zandvoort 2011

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
JdD
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011 21:09

Vorig weekend stond in het teken van DTM. Het hele circus was geland in Zandvoort en dat beloofd altijd weer een hele hoop moois!
Ik heb erg genoten van de ambiance, sfeer, mooie races en het weertje..

Ik heb alleen in het Testcase een topic gezien over de DTM, valt me een beetje tegen!

Hier een selectie van mijn fotos.
Graag hoor ik comments en critics!

1.
Afbeelding
Kimiya Sato krijgt de laatste succeswensen van zijn teambaas, hij zou later de tweede Formule3 race winnen.

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding
Door de stugge vering kwamen de Leon Supercopas steevast met twee wielen los in de Audi S-bocht.

4.
Afbeelding
Jeroen Bleekemolen wist de Porsche Carrera Cup race op zijn naam te zetten.

5.
Afbeelding
De helm van Ralf Schumacher in alle rust met alle hectiek eromheen.

6.
Afbeelding
Bruno Spengler was de snelste man in de kwalificaties.

7.
Afbeelding
Door een slippertje in de kwalificaties moet Coulthard achteraan starten en hij komt niet verder dan een 16e plaats.

8.
Afbeelding
Jarvis door de pitsstraat.

9.
Afbeelding
Ralf Schumacher zijn AMG vlamde lekker!

10.
Afbeelding
Gary Paffett komt uit de Gerlachbocht knallen door naar de Hugenholtz.

11.
Afbeelding
Albaqurque moet na zijn uitstapje in de grindbak een hoop goed maken.
Gebruikers-avatar
les206
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2010 10:07
WoonplaatsCOLON Oostburg
CONTACTCOLON

Leuke serie, al had van mij de nabewerking wel wat zachter gemogen. De foto's komen mij wat erg hard over
Cameras don't make pictures.... people do
JdD
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011 21:09

Thanks voor je reactie.

Klopt wat je zegt over de nabewerking. Is een beetje mijn stijl denk ik.. Het zijn natuurlijk ook harde, ruige monsters die rondrijden dus vind het er wel bij passen. Ook vind ik dat de fotos zo wat meer tot hun recht komen, ze spreken meer.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

wow, mooie serie zeg!!!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
jerome2710
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2008 18:55
WoonplaatsCOLON Oud-Beijerland
CONTACTCOLON

Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers, je serie spreekt mij erg aan!
Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik de scherpte soms wat minder vind, een iets kleiner diafragma had wel gemogen.
Top! :D

Mag ik even heel brutaal zijn? Waar heb jij je accreditatie vandaan/voor wie schoot je de foto's? Iets wat ik toch wel erg miste nu ik een keer achter de hekken stond.

Groeten,
Jerome
Canon EOS 450D + BG-E5 | Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM | Canon EF 24-70mm f/2.8L USM | Sigma APO 70-300mm f/4-5.6 DG MACRO | Canon Speedlite 580EX II + accessoires | Manfrotto 676B

http://www.jeromeanker.nl/
JdD
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 38
GeregistreerdCOLON 04 Feb 2011 21:09

jerome2710 schreefCOLONIk ben stiekem toch wel een beetje jaloers, je serie spreekt mij erg aan!
Wel moet ik eerlijk bekennen dat ik de scherpte soms wat minder vind, een iets kleiner diafragma had wel gemogen.
Top! :D

Mag ik even heel brutaal zijn? Waar heb jij je accreditatie vandaan/voor wie schoot je de foto's? Iets wat ik toch wel erg miste nu ik een keer achter de hekken stond.

Groeten,
Jerome
Dankjewel Jerome! Toevallig zijn de Grijze, Gele en Zwarte Mercedessen alledrie op F10 geschoten. De gele op 1/100, de andere twee op 1/125. ISO naar 200 of 250 om toch een kleiner diafragma te kunnen verkrijgen.
Hoe had jij het gedaan ?

Ik heb verschillende opdrachtgevers en contacten voor dit soort evenementen. DTM is heel streng, alles in eigen beheer en je moet aan verschillende eisen voldoen om accreditatie te verkrijgen.
Gebruikers-avatar
jerome2710
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2008 18:55
WoonplaatsCOLON Oud-Beijerland
CONTACTCOLON

JdD schreefCOLONDankjewel Jerome! Toevallig zijn de Grijze, Gele en Zwarte Mercedessen alledrie op F10 geschoten. De gele op 1/100, de andere twee op 1/125. ISO naar 200 of 250 om toch een kleiner diafragma te kunnen verkrijgen.
Hoe had jij het gedaan ?

Ik heb verschillende opdrachtgevers en contacten voor dit soort evenementen. DTM is heel streng, alles in eigen beheer en je moet aan verschillende eisen voldoen om accreditatie te verkrijgen.
Bedankt voor je reactie!
Op f/10 zou ik opzich wel zeggen dat alles scherp zou moeten zijn.. Veel kleiner zou ik inderdaad niet gaan, want dan bestaat er de kans dat de achtergrond te zichtbaar wordt.
Misschien ligt het net aan de hoek van de auto, dat de afstand van de voorkant en de achterkant behoorlijk groot is. De gele, als ik het goed heb, geeft in zo'n situatie wel een mooi effect.

Ah! Contacten en opdrachtgevers... Ik ben als 17-jarige hard aan het proberen ook zo'n netwerk op te zetten, het klinkt als muziek in de oren.

Ik hou er erg van als mensen hun eigen stijl hebben. Nu ik nogmaals naar de foto's kijk, geeft de nabewerking een perfecte finishing touch, in mijn ogen.
Ga zo door! :)
Canon EOS 450D + BG-E5 | Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM | Canon EF 24-70mm f/2.8L USM | Sigma APO 70-300mm f/4-5.6 DG MACRO | Canon Speedlite 580EX II + accessoires | Manfrotto 676B

http://www.jeromeanker.nl/
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar