Opslagmedium

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Pjotr
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2004 17:35
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Heeft iemand ervaring met de Vosonic X's drive VP2060?
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik heb een opvolger: de VP300. Voordat ik uitgebreid aan het woord ga: wil je 'm kopen en vraag je daarom info, of heb je er problemen mee. Bij het eerste kan ik je redelijk van advies dienen, bij het tweede niet.

Overigens, er is een inkoopactie (nr. 2) aan de gang op www.dutchphotozone.com (kijk hier maar even) voor de opvolger van de VP300. Als je er eentje wilt kopen, dan kun je wellicht daar terecht. Ik heb 'm ook via een inkoopactie daar en het is perfect gegaan. Nieuwe drive, officiele bon. Kortom: aanrader, ook wat prijs betreft.
Pjotr
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2004 17:35
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Ytos schreefCOLONIk heb een opvolger: de VP300. Voordat ik uitgebreid aan het woord ga: wil je 'm kopen en vraag je daarom info, of heb je er problemen mee. Bij het eerste kan ik je redelijk van advies dienen, bij het tweede niet.

Overigens, er is een inkoopactie (nr. 2) aan de gang op www.dutchphotozone.com (kijk hier maar even) voor de opvolger van de VP300. Als je er eentje wilt kopen, dan kun je wellicht daar terecht. Ik heb 'm ook via een inkoopactie daar en het is perfect gegaan. Nieuwe drive, officiele bon. Kortom: aanrader, ook wat prijs betreft.
Geen problemen,wil hem kopen omdat het een simpel opslagmedium is zonder toestanden
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Dan kan ik het je zeker aanraden. Het werkt perfect. CF-card past perfect. Van iedere sessie wordt een aparte map gemaakt op de HDD die in de VP-nogwat zit. En via USB2.0 sluit je 'm aan op de pc. Die ziet 'm in de verkenner als zoveelste schijf. Je kunt de VP300 en opvolger ook als mp3-speler gebruiken. De opvolger schijnt ook een verlicht schermpje te hebben en je kunt erop nakijken wat je precies gedaan hebt (controle-functie). Dat heeft de VP300 niet. Ik zou dus voor de opvolger gaan. Ik raad je in ieder geval zeker aan om even te kijken op www.dutchphotozone.com. Kan je een paar centen schelen.
Mr. Bones

is dit de opvolger van de VP300? zoja, dan heb ik daar om eerlijk te zijn nog niet veel goeds over gelezen. hij zou duurder zijn dan de VP300, maar het verschil zit hem enkel in de display verlichting en nog iets (ben ik vergeten). de elektronica van beide zou precies hetzelfde zijn! kijk is op http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/71 in het X's Drive topic, laatste of voorlaatste pagina, daar heb ik het gelezen.

zelf heb ik de VP300 en ben er tot nu toe tevreden over! :wink:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar