beeldentuin Heenliet

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
jeannettebo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 351
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 23:15
CONTACTCOLON

Heeft er iemand zin om mee te gaan naar de beeldentuin in de ruïne van Heenvliet?
Deze is er jaarlijks rond pinksteren.

Zaterdag 28 mei tot en met zondag 19 juni is Beeldentuin Ravesteyn Heenvliet geopend van donderdag t/m zondag tussen 12.00-17.00 uur. Groepen kunnen op afspraak de Beeldentuin buiten de openingstijden bezichtigen, tel 06 15 266 092 na 13.00 uur

Zondag 29 mei en zondag 5 juni zijn er kostenloze fotowandelingen door de Beeldentuin met uitleg van Bram Lamens.
"Leren kijken, dat is meer dan zien



Toegangsprijs

Volwassen € 5 pp

Kinderen t/m 12 jaar € 1 pp



http://www.beeldentuinravesteyn.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
een tas vol fotospul
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Ik ken de beeldentuin, kom er bijna jaarlijks om te fotograferen, inderdaad erg mooie locatie / tuin! Jammer is dat het vaak dermate druk is dat je lastig ruimte kan creëren om de mooie beelden en sculpturen te fotograferen. Mensen stampen er zeker op mooie weekend dagen in grote aantallen mee door je beeld. Wellicht zijn de specifieke fotowandelingen dan meer geschikt, of krijg je dan juist filevorming? Ik heb zeker interesse om er naartoe te gaan, maar kan op dit moment nog even geen datums overzien in die periode.
(fotgraferen op Wantij festival en Rainbow festival met Pinksteren en nog wat andere podia voorafgaand)
Gr, JP
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Groepen vanaf tien personen kunnen buiten openingstijden een afspraak maken!
Zo heb je dus niemand in de weg lopen op je foto! Maar ja dan moet je er wel tien bij elkaar zien te krijgen.
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
jeannettebo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 351
GeregistreerdCOLON 02 Jun 2008 23:15
CONTACTCOLON

Gewoon kijken hoeveel mensen er hier mee willen.
Onder de tien de gewone openingstijden, maar zou ik niet het pinksterweekend zelf pakken, dan is het idd druk. Als je op de andere dagen zou kunnen is het neem ik aan iets minder druk.
een tas vol fotospul
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar