Gezocht fanatieke fotograaf

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bjcophorst
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 13 Apr 2011 15:33
WoonplaatsCOLON Meeuwen

Geachte iedereen,

Ik ben nog niet zolang aangemeld op dit forum maar beter laat dan nooit toch?!

Eigenlijk zocht iemand in omgeving Waalwijk, Den Bosch die goed uit de voeten kan met een Eos en het leuk zou vinden om mij wijzer te willen maken op dit gebied.
Misschien samen een keer gaan fotograferen en tegelijkertijd mijn niveau wat omhoog brengen?

Misschien makkelijk om te weten,ik schiet met een 60D - 15/85mm IS USM & 50mm F1.8 (eerste versie met metalen vatting)

Hoop wat van u te horen!

Groeten Bastiaan
Canon 60D + batterygrip - Wat lenskus met en zonder met rood randje - Een mobiel lamku - Een statiefku & een zaksku om alles in te stoppen
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Kijk eens in het wie woont waar topic, en stuur dan eens een paar PB berichten rond. Meestal heeft dat meer effect omdat veel mensen dit topic niet lezen.
Pieterr
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6580
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2009 19:49

En dit is het topic: http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... =2&t=70271" onclick="window.open(this.href);return false;

Een van de meest actieve forumleden is een Bossche Bol... :wink:
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

D'r zijner genoeg in de regio hoor.
heb wel een beetje verstand van hoe dat werkt met zo'n camera. Maar helaas is mijn agenda altijd goed gevuld :D
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Er worden hier met regelmaat topics geplaatst om er eens samen op uit te gaan.

Zelf ben ik met regelmaat in Burgers Zoo te vinden in de weekenden als je zin hebt ;-)
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

Haha, misschien klinkt het niet zo motiverend maar het is wel waar... de mensen kijken meer op andere forums, zoals de Testcase en Showcase.
Andre Berends schreefCOLON
sprokeq schreefCOLON...

Meestal heeft dat meer effect omdat veel mensen dit topic niet lezen.
Nou, dat werkt motiverend zeg... NOT!
Apple
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1143
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2010 16:09
CONTACTCOLON

Dit is waarschijnlijk waar jij veel kijkt. Er zijn er genoeg die samen eens met een mede forum lid op pad gaan en zeker dit soort topics in de gaten houden/bekijken.
* Wagner-fotografie - Workshops fotografie -_- april 2016 & 2017 Reisfotografie @ Bali & Jakarta Indonesië
.
sprokeq
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1277
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2011 09:56
WoonplaatsCOLON Haaksbergen
CONTACTCOLON

@Apple: Ik spreek uit eigen ervaringen, ik heb hier 2x een topic geopend en er is niet op gereageerd...
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

En toch is dit alweer de negeende reactie op TS zijn oproep. Aandacht genoeg dus lijkt me.
Maar dit lijkt me niet de plek om de discussie aan te gaan of deze sectie nu wel of niet gelezen wordt
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar