Tattoo-artist Maaike @ Sabrina

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

*
Laatst gewijzigd door 1 op Sabrina, in totaal 23 keer gewijzigd.
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
Thabita
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1572
GeregistreerdCOLON 05 Mei 2010 08:29

Had je snoepjes in je broekzak zitten? ;)
Ik vind de tweede het beste, beiden kijken goed in de camera.
Complimenten voor het werk dat je eraan hebt besteed, het doet oud en ietwat duister aan. Heel mooi.
Gebruikers-avatar
Frank64
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4126
GeregistreerdCOLON 16 Okt 2010 21:30
WoonplaatsCOLON Weert

jah, best wel eng om naar te kijken haha

Zonder dollen, het geeft een goede sfeer van iets waar nog steeds iets mystieks over hangt.
Terwijl het toch zo plain gewoon is tegenwoordig.

De blik in de cam op 2 is idd mooi gedaan. Maar toch heeft de interactie tussen beiden op 1 ook wel wat.
Zo van; mmm ben ik nou eindelijk eens aan de beurt..?

De flesjes maken het helemaal af wat mij betreft!
Tevreden zijn met wat je hebt is een uitstekende eigenschap.
Tevreden zijn met wat je allemaal niet hebt een nog betere..!
Gebruikers-avatar
Crazyrooster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2010 18:28
WoonplaatsCOLON Emmen
CONTACTCOLON

Ik weet niet echt wat ik van je foto's moet vinden. De achtergrond die je gebruikt is erg mooi en creëert een mooie sfeer, maar ik vind de gekozen houding van je model (zittend op een stoel) niet mooi gekozen en vind bij het onderwerp tattoo-artist, gezien het feit dat ze het op haar site zal komen te staan, de hond absoluut geen meerwaarde geven. Ik begrijp dat het haar trouwe rakker is, maar ik had een andere houding gekozen. Een setting waarbij het moddel wellicht staand met het hondje naast haar of voor haar voeten mooier was geweest. Door te kiezen dat het model zit, met de hond op haar schoot, doet je shoot ook heel ongelukkig voorkomen dat ze de hond gaat tatoeëren.
Canon EOS 1000D | EF-S 18-55 | EF-S 55-250mm IS | EF 50mm f/1.8 II | Fotografie Emmen | Flickr...
Gebruikers-avatar
linda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 14:55
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Ik vind de foto ook niet uitstralen wat ze uit zouden moeten stralen. De achtergrond en de foto op zich vind ik goed maar als dit een foto moet zijn voor de promotie van haar als artiest is de plank een beetje misgeslagen vind ik. Haar arm lijkt wel een beetje een mouw van een shirt (met tattootekening) als het een echte is vind ik het geen reclame. (al hoe wel ik weet dat ze hem dan zelf niet heeft gezet.)

Hond en tattoueren vind ik zowiezo niet echt een hygienische combinatie dus ook niet als promotie geschikt.

Nogmaals de achtergrond en setting (zonder hond) vind ik prachtig!

Een kleine aanvulling..... als tattoo liefhebber heb ik gelijk even op haar site gekeken en zag daar dat haar tattoo op de arm echt is. Ik denk dat je meer uit haar tattoo op haar arm kan halen door die lange handschoenen misschien uit te doen.
EOS 7D/ 350D en wat lenzen.
Gebruikers-avatar
Photokid
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 509
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 10:59
WoonplaatsCOLON München, Duitsland
CONTACTCOLON

Ah, grappig dat degene die die foto heeft gemaakt op dit forum zit. Ik was zondag bij Maaike, omdat de tattoo van mijn vriendin afgemaakt werd. Zoals ik Maaike ken vind ik het prima bij haar passen (geweldige artieste is ze trouwens ook). Ze was er zelf inderdaad heel blij mee, dus een tevreden "klant"".
Dat het lijkt alsof ze haar hond gaat tattoeren vind ik juist een leuke knipoog. Wat ik qua vormgeving van haar site (under construction) zag, past het ook prima daarbij.
Goed gedaan dus wat mij betreft. :)
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Crazyrooster schreefCOLONIk weet niet echt wat ik van je foto's moet vinden. De achtergrond die je gebruikt is erg mooi en creëert een mooie sfeer, maar ik vind de gekozen houding van je model (zittend op een stoel) niet mooi gekozen en vind bij het onderwerp tattoo-artist, gezien het feit dat ze het op haar site zal komen te staan, de hond absoluut geen meerwaarde geven. Ik begrijp dat het haar trouwe rakker is, maar ik had een andere houding gekozen. Een setting waarbij het moddel wellicht staand met het hondje naast haar of voor haar voeten mooier was geweest. Door te kiezen dat het model zit, met de hond op haar schoot, doet je shoot ook heel ongelukkig voorkomen dat ze de hond gaat tatoeëren.
Dat is nu juist het grapje in de foto :D
en een tattoeërder staat ook niet te werken uiteraard, dus de stoel lijkt me niet zo raar. Buiten dat hoeft het ook allemaal niet realistisch te zijn. Een tattoo studio ziet er tegenwoordig ook niet meer zo uit (jammergenoeg) :lol:
Maaike heeft alles zelf gekozen hoe het eruit moet komen te zien, enkel de achtergrond heb ik bedacht, dus het zegt alles over haar en dat is het belangrijkste..

@ Photokid, leuk!
Mijn laatste tattoo is ook door haar gedaan, ze is inderdaad geweldig in haar werk.
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

misschien een tikje overkill, maar toch wel heel leuk hoor. zie eerst die hond maar eens zo te laten kijken !
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Fokke
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2005 17:50
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

Uitstekend gedaan.
Friese Kanon EOS fretter ut Den Helder
Better let as net.
http://everyoneweb.com/fokke/
Gebruikers-avatar
RenateG
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3032
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2005 00:20
WoonplaatsCOLON Zaanstad
CONTACTCOLON

Ik vind ze superleuk!
Alleen haar eigen arm & tattoo vind ik niet zo mooi overkomen, is dit door de bewerking van de foto?
Het lijkt wel of ze een 'tattoo-mouw' van stof aan heeft, alsof er een deuk in haar arm zit, en dat vind ik dan toch wel heel erg zonde!
[color=green][b]groetjes Renate[/b]
[size=67][i]*Canon 30D - EFS 18-55mm - EF 24-105/4,0 L IS USM - EF 70-300/4,5-5,6 DO IS USM - EF 50/1.8 ll -Speedlite 580EX - Falcon Eyes 6102 statief - Elinchrom D-Lite Flitsset* [/i][/color][/size]
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Ik weet niet precies wat je met deuk bedoeld maar volgens mij zie je het kleine stukje overlap van de tafel voor een deuk aan?
Haar arm is verder niet bewerkt ofzo... het is gewoon een heel licht gezette tattoo waardoor hij denk ik zo overkomt.
Maar bedankt!! :)
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
linda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 14:55
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Ik schreef het al eerder maar daar heb niet op gereageerd... Haar arm lijkt op een mouw door dat er een grove structuur op de huis lijkt te zitten. Ik denk dat dit door haar bleke huis in combinatie met de fletse kleuren komt.
Als je tatoeages wilt fotograferen en ze er uit wil laten springen kun je ze het beste met een matte bodyloiton insmeren dat haalt de kleur op en de huid toont dan niet droog.
EOS 7D/ 350D en wat lenzen.
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Dat heb ik wel gelezen maar waarom zou je dat doen als de kleuren in het echt ook niet feller zijn waarom moeten ze dan wel zo op de foto staan? Ik vind het een beetje mieren**kerig, sorry.
Haar tattoo is nu eenmaal zo en iedereen die Maaike haar werk kent, weet dat zij vaak tattoos zonder outline in lichte kleuren zet. Een heel eigen stijltje en de een houdt ervan de ander niet.
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Geweldig maar dat is een beetje cliché bij jou :)
Ik houd er van !
Gebruikers-avatar
linda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 14:55
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Het komt op mij over dat je een hele goede fotografe als Marianne bedankt voor haar commentaar en het mijne als mieren.. kenmerkt. Ik heb meer verstand van tattoo's dan van foto's en probeerde je op allebei de vlakken tips te geven, ik vind het jammer dat je zo reageert en zal ook niet meer reageren op je foto's.
EOS 7D/ 350D en wat lenzen.
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Drwizz schreefCOLONGeweldig maar dat is een beetje cliché bij jou :)
Ik houd er van !

X 2
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

linda schreefCOLONHet komt op mij over dat je een hele goede fotografe als Marianne bedankt voor haar commentaar en het mijne als mieren.. kenmerkt. Ik heb meer verstand van tattoo's dan van foto's en probeerde je op allebei de vlakken tips te geven, ik vind het jammer dat je zo reageert en zal ook niet meer reageren op je foto's.
Het is jammer dat jij je zo aangesproken voelt want ik probeer je echt niet aan te vallen of wat dan ook.. Ik ben het er gewoon niet mee eens en ik ben stronteigenwijs. :lol:
Marian heeft niet eens gereageerd op de foto's dus waar je dat ziet??

Ik wil gewoon zeggen dat ik dingen niet zo ga maken omdat het op de foto beter staat. Die tattoo is nu eenmaal zo dus die ga ik niet fotoshoppen. Een moedervlek shop ik ook niet weg omdat hij storend is op de foto. Hoe jij het overbrengt komt op mij nogal over alsof vind je de tattoo gewoon niet mooi zoals hij is.
Maar naast dat alles is Maaike er hartstikke blij mee en dat is voor mij het belangrijkste.
Maar als je niet meer wilt reageren op mijn foto's, klaar toch! :) geen probleem hoor.

(en ik ben ook geen newbie wat tattoos betreft :mrgreen: )
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
linda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 14:55
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Toch nog reageren... (ook omdat ik het zonde zou vinden dat niet te doen daar je een zelfde inetreresse hebt, Tattoo's)
Ik schreef Marian maar bedoelde RenateG.

Ik hou ook niet van photoshop om dingen te veranderen die er nu eenmaal zijn en bij een mens horen en dat heb ik ook niet geschreven. Wel vind ik op andere foto's (website) haar armtekening er mooier uit komen.
Tattoo is erg smaak gericht zoals je ongetwijfeld weet en ik hou idd niet van het lichte werk maar neemt niet weg dat ik het nu geen recht vind doen aan haar arm maar dat vind ik.
Je andere foto gezien op een conventie (die ik werkelijk schitterend vind) kan ik wel van je leren. Ga je in mei toevallig ook naar Breda?
EOS 7D/ 350D en wat lenzen.
Gebruikers-avatar
Sabrina
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2008 08:18

Yep en ook weer naar Assen en Eindhoven dit jaar..
Maar duidelijk zo.. ik heb dan je opmerking toch verkeerd ingeschat.
Laatst gewijzigd door 1 op Sabrina, in totaal 22 keer gewijzigd.
www.modelmayhem.com/reflectionsfromwithin
Gebruikers-avatar
linda
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2006 14:55
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Of ik reageer te fel... kan ook ;-) Ik ben van plan om ook in mei te gaan en dan voor het eerst met mijn camera! Ik ben eergisteren weer geweest en het idee voor de volgende vormt zich ook al weer :mrgreen:
EOS 7D/ 350D en wat lenzen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar