Boom klimmende leeuwen

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Skippie1974
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2007 19:22

Hoi,

Na het posten van de berggorilla's ook besloten nog een kleine serie van de klimmende leeuwen van Ishasha in Oeganda te tonen. Eigenlijk zouden we hier niet naar toe gaan, maar omdat onze groep het toch erg graag wilde, de gids overgehaald, wat extra's gegeven voor de brandstof....en omdat de toegangspassen voor het Queen Elizabeth Park de volgende ochtend nog geldig waren....toch er naar toe gegaan...Natuurlijk maar afwachten of we ze zouden kunnen vinden....maar toen zagen we ze in een boom in de verte op een vlakte...
Erg bijzonder ook om te zien, aangezien dit geloof ik op nog maar een andere plek in Afrika te zien is.

1. Lekker uitslapen...
Afbeelding

2. Ik ben geen vogel...ben een leeuw
Afbeelding

3. Why you wake me up...
Afbeelding

4. Kleintje die zich verscholen hield in de stronk
Afbeelding
Dutchcorps
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 24 Dec 2007 11:56

Hi Skippy1974

Ik zie helemaal niks klimmen :lol:

Maar wel hele leuke platen, vooral de tweede, dat zijn geen vogels of leeuwen maar een stel luie varkens :mrgreen: .

Gr,
René.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Geweldig mooie foto's, zo'n trip zou ik ook heeeeel graag willen maken. Maar mijn partner wil niet mee!
En helemaal alleen is niet gezellig. Wat was het voor reis, was het een reis speciaal voor fotografen?
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

Lijkt mij best gaaf om zo iets eens mee te maken........ Mooie platen.
J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
Skippie1974
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 10 Okt 2007 19:22

Dianawoman schreefCOLONGeweldig mooie foto's, zo'n trip zou ik ook heeeeel graag willen maken. Maar mijn partner wil niet mee!
En helemaal alleen is niet gezellig. Wat was het voor reis, was het een reis speciaal voor fotografen?
De rondreis was met reisorganisatie een groepsreis...met klein groepje van 7 mensen....dus helemaal alleen ben je niet hoor...ik was zelf met iemand maar de 5 anderen waren ook alleen. Nee geen speciale fotoreis..lijkt me op zich wel mooi, maar aan de andere kant gaat voor mij zo'n reis niet alleen voor de foto's....Dus zeker niet mee inzitten als je het kan doen en je zou alleen gaan hoor...mijn ervaring is dat er altijd wel wat leuke mensen bij het gezelschap zijn waarmee het gezellig is als je je beetje makkelijk opstelt.
In 16 dagen Oeganda rondgetrokken. Voor het grootste deel door de natuur. Tis niet goed goedkoop maar het is een hele ervaring waar ik nog steeds van geniet, ik vind het supervakanties...en natuurlijk hoop je dat je de dieren mooi voor je lens krijgt...maar das ook kwestie van geluk voor een deel...pakken wat je pakken kan.
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Bedankt voor de info!! 8)
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
Maaike*
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2009 16:21

Prachtig, heel bijzonder om deze grote dieren zo in een boom te zien. De natuur blijft ons verbazen.
Gebruikers-avatar
Nettie
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 994
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2005 13:06

Ook mooi deze serie van de bijzondere leeuwen
Lag het mannetje beneden?
-------------------------------------------------------
Nee ik heb geen onderschrift waar al mijn fotogear in genoemd is !!!
Gebruikers-avatar
Ramon Oost
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 194
GeregistreerdCOLON 16 Sep 2010 18:11
WoonplaatsCOLON Vianen, UT
CONTACTCOLON

Mooie foto's! zie je niet vaak, leeuwen in bomen :D

Gr. Ramon
Canon 1000d + grip - Canon EF 18-55mm - Canon 70-200mm f4 L USM - Canon 100-400mm f4.5-5.6 L USM
Gebruikers-avatar
Marfique
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3784
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2006 16:29
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Wat een stel luilakken zeg! Vooral 2 en 3 zijn kostelijk! Mooi vastgelegd!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar