welk programma

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Emile
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2010 19:10

ik ben een beetje nieuw met de software, maar welk fotobewerkings programma word het meest gebruikt door jullie forummers?
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

post verwijderd
Laatst gewijzigd door 1 op Sunnyboy, in totaal 22 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1148
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2007 20:25
CONTACTCOLON

+1
[size=84]onderschrift[/size]
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

Photoshop, Lightroom en soms Aparture en soms ook alleen maar DPP (gratis bij de camera), eigenlijk geen bewerking maar alleen omzetten, probeer zoveel als ik kan een foto "kant en klaar" uit mijn camera te krijgen.
Fotograferen is kijken niet klikken.
Sunnyboy
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4426
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2007 13:11

post verwijderd
Laatst gewijzigd door 2 op Sunnyboy, in totaal 22 keer gewijzigd.
ravon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1480
GeregistreerdCOLON 01 Dec 2007 18:33

Ik gebruik DPP wat is meegeleverd met de camera. DPP doet precies wat ik nodig heb: rechtzetten, kleur/contrast/helderheid/ruis/abberatie en vervorming corrigeren, uitsnijden, verkleinen en verscherpen. Ik streef ernaar zo min mogelijk te hoeven nabewerken.
Er is geen box.
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Ik maak gebruik van Lightroom en dit pakket werkt voor mij het beste. Ik kan mijn foto's weer makkelijk vinden en de meeste bewerkingen doen.
Gebruikers-avatar
knoet
Canon shooter pro
Canon shooter pro