Gezocht, fotograaf om mee te oefenen

Waar zijn we wanneer te vinden? Hier kunnen ook ideeën voor een dagje uit worden gepost. Of als je zelf ergens heen gaat kun je dat hier opgeven en elkaar eventueel op locatie ontmoeten.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
sandra 83
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2006 20:58
WoonplaatsCOLON Leiden

Haha dat klinkt een beetje raar.
Ik ben eigenlijk opzoek naar iemand in de omgeving van Leiden om samen mee te gaan fotograferen.
Zelf ben ik steeds meer bezig met portret fotografie en het lijkt mij dan ook leuk om dit samen met iemand te kunnen 'oefenen'.
Dus buiten fotografie en dan kunnen we elkaar als 'proefkonijn' gebruiken. Het lijkt mij leuk om ideeen uit te kunnen wisselen.
Ook andere fotografie heeft mijn interesse. Dus mocht je hier geen interesse in hebben, maar wel iets anders fotograferen. Laat het weten.

Groetjes Sandra
Gebruikers-avatar
lairnoc
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2008 00:26
WoonplaatsCOLON Roosendaal (Noord-Brabant)
CONTACTCOLON

het is dat ik niet in de buurt woon, want dit soort "samenwerkingen" kunnen veel ervaring opleveren vind ik..
Een Canon EOS en een grote tas voor de rest van de accessoires
===> Mijn Foto gallerij <===
===> Twitter <===
Froggie72
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 5
GeregistreerdCOLON 12 Aug 2010 20:46

Hoi Sandra,

Ik woon redelijk in de buurt, namelijk in Hoofddorp. Ik hou me vooral bezig met Strobist, Macro maar ook wel met portret fotografie, als mijn vrouw zin heeft om te poseren. Een paar foto's om je een indruk te geven kun je vinden op:
http://www.vorkjes.nl/Favorieten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind het altijd leuk om samen met iemand foto's te maken want volgens mij kun je een hoop van elkaar leren zoals lairnoc al zegt.
Gebruikers-avatar
veldje63
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1761
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 19:59
WoonplaatsCOLON Kaag en Braassem
CONTACTCOLON

Hoi Sandra,
Ik wil best een keertje met je mee lopen.
Geef maar een berichtje (pb) als je bepaalde ideeën hebt waar je iets mee wil doen.
groetjes,
Rob
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar