Sheilla

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Afgelopen dinsdag een shoot gedaan met Sheilla.
Laat maar horen wat jullie ervan vinden.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
GinoF
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 86
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2008 21:59
WoonplaatsCOLON Zuidhorn
CONTACTCOLON

nr. 4 is erg mooi, zou alleen links stukje wand eraf halen/bijsnijden.
De rest doet mij niet zoveel.
Allemaal glas en dingen om het aan vast te maken :)
Gebruikers-avatar
Phoebe20052000
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 22:16
CONTACTCOLON

Nr 4 vind ik ook de mooiste foto! Zeker ook de belichting! :D
Voor de rest van de foto's zou ik proberen nog wat meer warmte in de foto's te krijgen met de nabewerking. De belichting is erg hard en haald toch een beetje de mooie warmte van de huidskleur en ook van de achtergrond weg.
Ik zou zelf misschien wat meer contrast ook proberen te verhogen waardoor haar mooie gezicht en haar echt de focus krijgen in de foto. :D
http://www.sibodesigns.com" onclick="window.open(this.href);return false; | Blog: http://www.sibodesigns.com/real-brides" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Digities
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 123
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 21:18
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Een leuke serie van een mooi model, maar ik vind de vlekkerige rode achtergrond er niet bij passen (kwestie van smaak).
Op #4 en #5 komt ze beter tot haar recht, waarbij mijn voorkeur naar #4 gaat. Bij de andere foto's heb ik het idee dat de scherpte niet helemaal goed op de ogen is.
Canon EOS 400D | Canon 5D mark II | Canon EF 50mm f1.8 II | Tamron 18-200 mm f3.5-6.3 | Canon 24-105 mm f4 L IS USM | Canon 70-200 mm f2.8 L IS USM | Canon 430 EX
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Foto 1 fijn beeld...maar de rode achtergrond doet het voor mij niet...persoonlijk zou ik deze omzetten naar een zwartwit versie...maar dat is mijn smaak. Foto op zich en blik kijkt fijn. Mischien randje van de onderbroek wegshoppen..?
Foto 4 is de topper voor mij...een plaat waarin emotie/gevoel zit. Witte gedeelte links mag er van mij af..dan spreekt de plaat nog meer....ik vind deze erggggg mooi.
Foto 2 en 5 ligt de scherpte niet lekker op de ogen, foto 3 spreekt mij qua pose niet aan..
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Bedankt allemaal voor jullie reactie's.
De komende dagen ga ik een paar zw foto's plaatsen.
Foto 4 heb ik op advies even bijgewerkt.

4-2.
Afbeelding
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

was al mooi, maar is nu veel mooier. De rode achtergrond vind ik juist wel heel erg leuk aleen jammer dat je het zo saai belicht hebt. Ik denk met wat meer spot en schaduwrijk licht er wat boeiender platen uit komen ! Ik denk ook dat met wat zorgvuldiger en gewaagder bewerken er ook nog veel meer uit de foto's te halen is.
Gebruikers-avatar
paulheijmink
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 433
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2009 17:17
WoonplaatsCOLON Houten
CONTACTCOLON

Wat saai, maar... #4 is prachtig en ook #1 vind ik fraai.

Paul
Look closely, the beautiful maybe small

Mijn website is vernieuwd ! : www.macrofoto.nl

Mijn macrofoto's maak ik (bijna) allemaal met de Canon MP65 lens en een Twinlite macroflitser van Canon.
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Nummer 1 vind ik de beste maar dat komt door de pose.
De belichting vind ik niet spannend genoeg en daarom lijken de foto's te flets overkomen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar