Waarop foto's opslaan op reis?

ModeratorCOLON Global Moderators

yvonnuh
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2010 00:39

Over 7 weken ga ik op wereldreis, daarom wil ik graag mijn spiegelreflexcamera mee nemen
Na veel informatie te hebben gelezen op het forum heb ik alleen nog een vraag.
Waarop kan ik het best mijn foto's op slaan?
Ik ga 6 maanden weg en ga al die tijd backpacken.
Wat is nou het slimst? Een aantal sd kaartjes mee nemen(zo ja welke en hoeveel), of misschien een andere oplossing?
Ik ben hier nog best wel een leek en wil alles van te voren goed uit zoeken vandaar dat ik het hier even na vraag.
Gebruikers-avatar
vonderstealth
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2010 21:41
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik weet niet of je een MP3 player heb die foto's kan lezen van je camera, heb een paar jaar gelezen een Philips MP3-player met een speciaal kabeltje gekocht en lees nu lekker me kaartjes als reservecopy op me player. Uiteraard laat het ook gewoon op kaartjes staan, maar voor de zekerheid maak er toch nog eventjes een backup van.
MS Fotografie https://www.ms-fotografie.nl
EOS 7D gripped | Sigma 10-20 f3.5 DC HSM | Sigma 17-50 f2,8 DC EX HSM | Sigma 70-200 f2.8 II MACRO HSM + Sigma 2.0x APO Tele Converter | Speedlite 430XE II
yvonnuh
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 15
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2010 00:39

Bedankt voor het snelle antwoord.
Een mp3 speler moet ik ook nog aanschaffen dus dat zou inderdaad ook nog een optie zijn, mits daar genoeg geheugen op staat want een half jaar is natuurlijk wel erg lang om muziek + foto's daar op te zetten of zou dit mee vallen.
Gebruikers-avatar
NielsH
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 230
GeregistreerdCOLON 21 Apr 2010 18:13
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

En verder heb je de zogenaamde image tanks. Zie bijvoorbeeld hier: mobile-harddisk.nl
Canon EOS 7D | Canon glas en Speedlite | Tamrac Adventure 9 | ND-filters
http://www.heinis.eu