Oefening in het pannen oftewel meetrekken.

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
jewel

Dank je spider2004, ik wil helemaal niet de Frits van Eldik uithangen, maar we hebben het hier over pannen. Als men dit type van fotografie niet aanstaat, prima, maar ga dan niet op een punt staan waar ze vol in de remmen gaan en vervolgens beweren dat auto's die 200+ gaan niet zo spannend is!! Ik krijg dan sterk de behoefte diegene, de eerst volgende keer, een uitnodiging te sturen om mijn plaats in te nemen.........!
spider2004
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 179
GeregistreerdCOLON 26 Jun 2004 08:54
WoonplaatsCOLON Schaijk
CONTACTCOLON

Ik zie dat je wel wat kritiek gewend bent :lol: :lol:

Op fotoapparatuur.nl zitten volgensmij een aantal mensen die er echt geen plezier meer in hebben. Alles moet 100% perfect zijn en als er twee foto's ook maar iets te veel op elkaar lijken nou dan heb je het gedaan.

Yep, het is hier veel gezelliger !
[size=75]Cannon EOS 20D - kitlens - 50 f/1.8 - 70-200 f/4L usm - extender 1.4 type II - 2 x 1gig cf Sandisk ultra III - Feisol carbon monopod -[/size]
Mijn website: [url=http://members.home.nl/j-gvk/]Joris-gvk-Fotografie[/url].
jewel

Ik wel, daar zijn ze inderdaad een ster in het afzeiken, totdat je ze aanspreekt over een foto van een vergadermiddag die ik notabene beoordeel als, Onderwerp; Top , Creativiteit Top, fototechnisch Top, Hier zaten we echt op te wachten!! Jammer ................De foto's zijn direct nergens meer te vinden!!!
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Gewoon je eigen ding doen. Ik ben 2 jaar geleden begonnen, poste wat plaatjes, kreeg wat hulp. Eigenlijk zeikt er nooit iemand. Kan jou het eigenlijk bommen wat iemand die alleen maar kritioek wil leveren vind. Je hebtr meer aan enthosiasme, opbouwende kritiek en gezellige discussie.

Gewoon doorschieten, doordraaien hoeft niet meer ;)

Kro
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
jewel

je hebt eigenlijk helemaal gelijk Kropot, overigens mooie site!! & mooie foto's !!
Dazzle
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2004 16:03
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

Kropot schreefCOLONGewoon je eigen ding doen. Ik ben 2 jaar geleden begonnen, poste wat plaatjes, kreeg wat hulp. Eigenlijk zeikt er nooit iemand. Kan jou het eigenlijk bommen wat iemand die alleen maar kritioek wil leveren vind. Je hebtr meer aan enthosiasme, opbouwende kritiek en gezellige discussie.

Gewoon doorschieten, doordraaien hoeft niet meer ;)

Kro
volledig mee eens..

@jewel.. die uitnodiging zal ik nooit afslaan :)

maar als je 22 formule1 wagens panned op de foto zet tijdens een race dan heb je foto's die je ook op een test op paul ricard had kunnen maken.. maar je hebt gelijk daar ging het topic niet over en dus ook mijn excuses voor het verder offtopic brengen..
- doe je je ogen open sta je midden in het leven.. -
CanonEOS300D-18/55-50/200-Sigma105Macro-1Gb Sandisk - 1Gb Sandisk UltraII - Ikelite UH
jewel

Hoi Dazzle, ook ik maak wel eens de zogenaamde bevroren foto's, daar is natuurlijk niets mis mee. Blijft ook een kwestie van wat jezelf aanspreekt en mooi vind. voor wat betreft die uitnodiging...............check your mail!!!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar