Landschappen Oost-Afrika

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
SonnyChiba
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2007 10:13

Hi all,

Ik heb onlangs door Oost-Afrika gereisd en wil graag een aantal foto's met jullie delen.
De meeste landschapsfoto's zijn met gemaakt met mijn 50D icm 10-22 lens. Verder heb ik vooral de 70-200 4.0 IS gebruikt.

Ik hoor graag of jullie me nog wat tips kunnen geven voor mijn volgende reis. Als er nog interesse is, kan ik later ook nog een topic met dieren en mensen starten. :)

Groeten,
Teun

#1 Masai Mara, Kenia
Afbeelding

#2 Masai Mara, Kenia
Afbeelding

#3 Naivashameer, Kenia
Afbeelding

#4 Lake Nakuru, Kenia
Afbeelding

#5 Lake Nakuru, Kenia
Afbeelding

#6 Serengeti, Tanzania
Afbeelding

#7 Theeplantage, Uganda
Afbeelding

#8 Serengeti, Tanzania
Afbeelding

#9 Queen Elizabeth NP, Uganda
Afbeelding

#10 Jinja, Uganda
Afbeelding

#11 Jinja, Uganda
Afbeelding
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

een leuke sfeerrijke serie,die volgens mij af en toe scherpte mist. nr 4 is mijn favoriet, maar wel even rechtzetten. ik kan helaas je exif niet lezen.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Chrit
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 726
GeregistreerdCOLON 19 Okt 2005 12:55
WoonplaatsCOLON Herten
CONTACTCOLON

Erg mooie serie. Foto zijn mijn favorieten.
www.chrit.nl

Canon 5D MK3 + BG-E11 | 17-40 f4 L | 24-105 f4 L IS | 70-200 f2.8 L IS | 50mm 1.4 | Speedlite 430 EX | Canon 600ex-rt | Media Storage M30
SonnyChiba
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 66
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2007 10:13

Dank voor jullie reacties :)

@kiran; voor mij gevoel zijn ze oorspronkelijk toch allemaal scherp; misschien met resizen niet de juiste methode gebruikt. Ik hiervoor trouwens photoshop gebruikt; waarschijnlijk is daar de exif info ook verloren gegaan.
@Chrit; Dank voor je reactie, alleen ben je vergeten te vermelden welke je favorieten zijn :wink:

Groeten,
Teun
lindekoesen
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2012 15:26

Beste Teun,

Voor een artikel in tijdschrift Seasons zouden we heel graag jouw bovenste foto willen gebruiken (ossen onder de boom).
Mits de resolutie van de foto hoog genoeg is. Is dat ok? Zou je me dan de foto in hoge resolutie en jouw contactgegevens willen mailen? Natuurlijk word je naam bij het artikel gezet en krijg je tzt een bewijsexemplaar.
Ik hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,

Linde Koesen
Traffic & Coördinatie Seasons
0031 (0)88 5564246



Seasons – onderdeel Sanoma Media Netherlands groep
Bezoekadres: Maassluisstraat 2, 1062 GD Amsterdam | Postbus 1794, 2130 JD Hoofddorp, Nederland | Tel +31 88 556 42 46 | linde.koesen@sanomamedia.nl | http://www.seasons.nl" onclick="window.open(this.href);return false; | http://www.sanomamedia.nl" onclick="window.open(this.href);return false; |www.twitter.com/SanomaMediaNL | KvK 17111121 Amsterdam
Gebruikers-avatar
Inmotion-Photos.com
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2012 08:39
CONTACTCOLON

Mooie foto's van dit prachtige landschap!!! Foto #6 is mijn favoriet, op de voet gevolgd door #4.

Gr. Dennis
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar