1e keer sport... Tour de France - 16 juli - Col de Mézilhac

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
ionize
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2010 14:48
WoonplaatsCOLON Deventer

Voor mij is dit de eerste keer sportfotografie. Ik heb duidelijk gemerkt dat hoe goed je je ook probeert voor te bereiden op iets onbekends, alles gaat mis de eerste keer. Ik wilde graag snelheid in de serie hebben maar het pannen was een drama, steeds weer te onscherp op de motoren en auto's. Dan maar korte sluiters op de renners want daar heb je maar 1 kans voor!

Helaas lag de focus steeds net achter de voorste renner, snelheid of gebrek aan anticipatie? ik weet het niet, ik denk dat meer beginnende fotografen hier last van hebben.

Het sfeertje was in elk geval goed en DRUK! Ontzettend..

Rustige achtergrond? forget it, overal zijn mensen :D

Ik hoop dat mijn serie in elk geval een beetje in de smaak valt, al is er technisch veel mis mee.

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding
EOS 50D | Speedlite 380EX | EF 70-200 F/4L | EF-S 15-85 IS USM
Velbon RUP-L43 Monopod | Crumpler Prettyboy 7500 XL
Gebruikers-avatar
C@sp@r
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 5708
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 09:45
WoonplaatsCOLON Baarn
CONTACTCOLON

Ze zijn inderdaad niet allemaal evengoed, maar je weet de sfeer goed, over te brengen :wink:
"Je moet schieten anders kun je niet scoren." Johan Cruijff

CasparHuurdeman.nl
Gebruikers-avatar
Charlie.P
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 451
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2008 17:42
WoonplaatsCOLON Hasselt (NL)
CONTACTCOLON

Leuke foto's om te zien. Heb je er lang gestaan?
We hebben 2 jaar geleden eens op de finish gestaan ergens?, de voorpret is het leukst al die reclame en andere troep die je krijgt.
Mooie actie foto van de jongen rechts op foto 2, die staat klaar om het petje op te vangen, wat naar het publiek wordt gegooit.
hm.. die man op die motor op foto 5 brengt weer andere herinneringen boven van afgelopen vakantie... iets met gordel... :shock: en €90,-... :cry: direct betalen graag :x .

De foto's van de wielrenners is idd. maar een flits en dan heb je het gehad.
Toch al met al leuke beelden.

Gr.Karel
Groeten, Karel
_________________

Website : www.KPOfotografie.nl
Facebook : www.facebook.com/KarelPops
Gebruikers-avatar
ionize
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 213
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2010 14:48
WoonplaatsCOLON Deventer

We kwamen een kwartiertje voor aanvang van de karavaan aan, het was markt in veel dorpjes dus het schoot voor geen meter op. Bleek daarna ook nog dat er 2km auto's langs de kant geparkeerd stond tot bovenaan de col, oftewel achteraansluiten en lopen maar! Berg-op met je stoelen, koelbox en fotogear... buh.. En dat bij 30+ graden in de fikkende zon. We hebben er in totaal 2,5u gestaan tot het peleton voorbij was, en dan snel naar beneden voor de hele meute richting auto gaat, dan kom je nooit meer weg :D
EOS 50D | Speedlite 380EX | EF 70-200 F/4L | EF-S 15-85 IS USM
Velbon RUP-L43 Monopod | Crumpler Prettyboy 7500 XL
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar