Een jeugdig stel en zijn hobby (update in vervolgpost)

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

De vriendschap van dit jonge stel proberen vast te leggen.
De jongeman wilde ook graag foto's van zijn hobby.
Ik shoot niet zo vaak buiten de studio en dat blijf ik dus erg spannend vinden.
Het stel is er blij mee, maar ik ben natuurlijk altijd natuurlijk naar de mening van de kritische kijker.

1.

2836

2

2837

3

2838

4

2839

5

2840

6

2841

7

2842

8

2843

9

2844

Laatst gewijzigd door 1 op PP, in totaal 11 keer gewijzigd.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Slipstream
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 527
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2008 19:45
WoonplaatsCOLON Bilthoven

Een oude Triumph Spitfire, zonde! :o

Op de foto's niet zoveel aan te merken, vind ze wel geslaagd :)
[size=75]40D | Tokina 12-24 F4 AT-X PRO | Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM | Sigma 1.4x EX Extender | Canon 430EX II | Canon 50 f/1.8 II | Canon EF-S 18-55 IS | Lowepro Flipside 400 AW[/size]
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Ik ga deze even per foto langs met de dingen die me zo even snel opvallen:

1. Hele sterke plaat!
2. ja... die staat flink in de schaduw van 1 zeg! vind ik dus door 1 stukken minder.
3. zo ook deze. misschien was alleen de schaduw wel leuk geweest. Ik vind hem zelf een beetje raar gezicht trekken.
4. Dies alweer een stuk beter. Alleen wat ligt daar middenin op de grond? In zijn kick had iets meer energie mogen zitten. Zijn been oogt nu wat te gestrekt.
5. Mooi maar jammer dat die auto zo scheef staat. Door de onnatuurlijke hoek van de auto vraagt ie teveel aandacht.
6. Die kunnen ze uitvergroot aan de muur hangen.
7. Hier heeft je flitser teveel werk moeten doen. Daardoor onststaan er ook net te harde schaduwen.
8. Als de flares weg zijn mag ie naast 6 hangen.
9. Sterke plaat maar jammer genoeg te weinig scherptediepte waardoor de jongen niet scherp is. Als dat de bedoeling is geweest dan had je iets meer lijn in de foto moeten brengen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Over het algemeen netjes gedaan hoor!
Gebruikers-avatar
ebeckers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010 20:12
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Vindt nummer 1 en 8 echt top. Zou bij nummer 8 wel de flares even wegpoetsen

erwin
Romantische & moderne bruidsfotografie: http://www.erwinbeckers.nl
Facebook:http://www.facebook.com/ErwinBeckersFotografie
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

zo ook deze. misschien was alleen de schaduw wel leuk geweest. Ik vind hem zelf een beetje raar gezicht trekken.
4. Dies alweer een stuk beter. Alleen wat ligt daar middenin op de grond? In zijn kick had iets meer energie mogen zitten. Zijn been oogt nu wat te gestrekt.
bedankt voor de tips:
foto3 vind ik bij nader inzien niet zo sterk zo idd. Heb inmiddels een aangepaste crop, die zal ik nog wel updaten als ik weet hoe het moet, want ik weet niet hoe ik foto's moet toevoegen aan mijn album (zie nergens het knopje upload meer)
foto4: goed gezien (is zijn slipper en is inmiddels weggepoetst) Had ze ook met niet gestrekt been maar vond die juist veel minder dynamisch en een beetje knullig overkomen.

(flare in tegenlichtfoto vind ik zelf niet storend en laat ik zitten)

He he het is gelukt (een uur lopen zoeken hoe je naderhand fotos toevoegd aan je album)

de aangepaste foto 3: komt die beter over?

2970

Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
laurenskoster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 13 Jul 2009 22:16
WoonplaatsCOLON utrecht

Foto 8 met afstand de mooiste. In tegenstelling tot de meesten hier zou ik de flare zeker niet verwijderen. Draagt bij aan de spontaniteit van deze foto. Mooi (be)licht!
Het gaat er niet om hoe duur 'ie is, maar om wat je ermee doet
Gebruikers-avatar
marcedwin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 736
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2008 20:58
WoonplaatsCOLON Zeist

PP schreefCOLON
He he het is gelukt (een uur lopen zoeken hoe je naderhand fotos toevoegd aan je album)

Hoe dan?????? Ik vind die optie niet!!
Tsja, wat moet hier nu weer voor zinnigs voor zo'n oude knar.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar