Testing aan de Nurburgring

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Gisteren voor de 1ste keer eens naar de ring geweest om daar eens een poging te doen......veel foto's hebben we niet kunnen maken daar we meer tijd nodig hadden om de plekken te ontdekken..... :wink:

Maar goed, de bedoeling was om een paar foto's te maken waar ook een beetje "snelheid" in zit.

nr.1
Afbeelding

nr.2
Afbeelding

nr.3
Afbeelding

nr.4
Afbeelding

nr.5
Afbeelding

nr.6
Afbeelding

Sommige foto's heb ik een beetje overdreven schuin foto's gemaakt, gewoon om te kijken of dit iets toevoegd of niet.

Maar goed, er valt nog veel te leren en hoop met behulp van jullie, dat ik de volgende keer een betere kijk op dit soort fotografie krijg.

Grtz,

Fred.
www.fred-clerx.com
Akumal

Nette platen Fred, snelheid zit er goed in hoor.
1 en vooral 3 vind ik erg geslaagd.
Slipstream
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 527
GeregistreerdCOLON 22 Dec 2008 19:45
WoonplaatsCOLON Bilthoven

Ik wil de volgende keer wat meer zoom zien, strakker gekaderd.
En je belichting had langer gekund als ik het zo zie.
Op 50mm moet het wel lukken om met 1/30 te pannen, dan krijg je stuk meer snelheid in de foto.
[size=75]40D | Tokina 12-24 F4 AT-X PRO | Sigma 70-200 F2.8 EX DG HSM | Sigma 1.4x EX Extender | Canon 430EX II | Canon 50 f/1.8 II | Canon EF-S 18-55 IS | Lowepro Flipside 400 AW[/size]
Gebruikers-avatar
Salteh
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 96
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2007 11:48
WoonplaatsCOLON Rotterdam

Leuke serie - de eerste is wat mij betreft ook gelijk het best gelukt. Er zitten mooie kleuren in en hij is goed scherp. Je zit er hier ook lekker dicht op.
#2 en #6 zijn eigenlijk net te ver uitgezoomd ;).

Wat andere standpunten zodat je de auto's wat meer van voren hebt kan ook goed werken = mits je tijd hebt om een stuk om het circuit te lopen... maar ik weet ook wel dat het een erg groot stuk lopen is :).
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

Iedereen bedankt voor de reacties.

Ik zal de volgende keer eens meer letten op de compo en ook dat ik langere sluiterstijden krijg zodat er meer snelheid in de foto komt.

Hopelijk deze maand nog terug.... 8)

Grtz,

Fred.
www.fred-clerx.com
Gebruikers-avatar
Ralph_86
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 767
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2009 13:42
WoonplaatsCOLON Brabant
CONTACTCOLON

Nummer 1 vind ik meteen de beste! Camera net ietsje gekanteld, fijne compositie, achtergrond behoorlijk onscherp, letters op het wegdek en een knalgele auto. Foto 6 vind ik zelf ook best aardig: een heel klein, snel bewegend onderwerp in een groot (verder onscherp) beeld.
Foto's 1000km van Spa nu online... || RPIX.NL || FLICKR ||
StevenP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 172
GeregistreerdCOLON 14 Mrt 2010 00:01

mooi gedaan alle foto's.

persoonlijk houd ik niet van gekantelde camera en de uitsneden mogen ook wel scherper zijn. maar voor de rest erg goed gelukte foto's
Gebruikers-avatar
Fred316
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1722
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 17:28
WoonplaatsCOLON Maasbracht
CONTACTCOLON

@Ralph en Steven

Bedankt voor jullie reactie.....hopelijk gaat het in het pinksterweekend iets beter.....ben dan ook weer aanwezig op de "Ring"

8)
www.fred-clerx.com
Gebruikers-avatar
Ralph_86
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 767
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2009 13:42
WoonplaatsCOLON Brabant
CONTACTCOLON

Daar ben ik nog nooit geweest, de Nurburgring... misschien van tijdens m'n zomervakantie eens een kijkje gaan nemen.
Foto's 1000km van Spa nu online... || RPIX.NL || FLICKR ||
jordysport
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 12 Jul 2010 12:41

Foto 1 en 3 vind ik erg mooi!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar