Missing statue

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Hallo,

De voet van dit standbeeld is al leeg sinds 2008, toen we werden opgeschrikt door een zware aardbeving (6,7 op de schaal van Righter). Ik krijg een beetje het idee dat het standbeeld niet meer durf terug te keren....


Afbeelding

wat is jullie mening?

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
Designer
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 588
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2008 16:30
WoonplaatsCOLON Gaanderen
CONTACTCOLON

Als je de mening wilt over het standbeeld; dan zeg ik, die komt niet meer terug.
Maar je bedoelt waarschijnlijk je foto, ik vind het wel wat hebben zeker door de grove korrel die in de wolken zit,
begint eren beetje op een tekening te lijken.
40D | 24-105 | 70-200 | 430 EX | gereedschapskist |
Gebruikers-avatar
Daimler
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1051
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Ik vind de korrel wel erg grof voor een kleurenfoto, maar toch is het een aparte plaat zo, je blijft er toch naar kijken.




Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
Gebruikers-avatar
Ellie Wijman-Loots
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2009 15:45
WoonplaatsCOLON Eygelshoven - Limburg

dat heet nu: van je voetstuk gevallen zijn. Is dat het geval dan is het moeilijk weer terug te komen. Hier dus ook :P :P
neem mij maar zoals ik ben, ik kan helaas niet anders zijn
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar