Rigby live@ossefeesten

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
nienfotografie
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2009 11:58
WoonplaatsCOLON maasbree
CONTACTCOLON

Hallo allemaal.
Gisteren voor de 2e keer concertfoto's gemaakt.
Het ging stukken beter als de eerste keer, veel beter licht.
Graag jullie reactie, want ik vindt dit wel een leuke vorm van fotografie.
Alvast bedankt.

1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

4)
Afbeelding

5)
Afbeelding

6)
Afbeelding
canon eos 1D Mark2 Canon 70-200 f2.8. Canon 24-105 F4L Speedlite flitser Eigen fotostudio
Gebruikers-avatar
Marius van Zanten
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 93
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 08:30
WoonplaatsCOLON Woerden
CONTACTCOLON

Mooie uitgelichte foto's en als dit voor de 2e keer is vint ik dat je het goed gedaanhebt.

Het lijkt mij ook erg leuk om deze manier van fotografie eens te beoefenen.
Graag wil ik weten wat je iso is, en je instellingen van je camera.
Ik denk dat je alles met de 70/200 geschoten heb?
Hoe ver stond je van het podium af?

Als je naar een concert gaat, neem je dan altijd je camera mme, want ik heb wel eens gehad dat iemand zijn camera moest inleveren voor dat hij naar binnen mocht.

gtr. Marius
Fotograferen is schrijven met de kleuren van het licht // website: www.vanzantenphotography.nl is online!!!
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Ziet er voor een starter in deze tak van fotografie wel goed uit. Wat kritiek:

1: Iets te veel ruimte boven het hoofd
2: Mooi moment, maar doordat de microfoon voor het gezicht staat is het nét niet. Ook het stukje gitaar links onder en weer wat veel ruimte boven het hoofd maken het nét niet.
3: Vind de microfoon rechts erg afleiden, iets meer naar rechts gaan staan (als dat kan) was misschien mooier geweest.
4: Vet moment, iets onscherp lijkt het.
5: cool!
6: mooi moment, maar de kleuren zijn vaag door de flare?

@Marius: meestal moet je toestemming vragen aan de band/organisatie. Bij grote zalen en evenementen heb je accreditatie nodig (vaak bij de organisatie aan te vragen) in de vorm van een perskaart. Als starter kun je ook proberen toegang te krijgen tot de iets grotere evenementen door je bij een kleine band uit te nodigen als fotograaf. ;)
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar