Tas voor laptop en camera

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Alexander Nijman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 189
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 13:24
WoonplaatsCOLON Arnhem

Hoi,

ik ben op zoek naar een rugtas voor mijn (17") laptop mijn canon EOS400D met een grip een sigma 70-300 de kitlens en een 50mm 1.8 plus nog wat ruimte voor wat ander accesoires..
Ik wil het liefst geen lompe tas maar gewoon goed gebruikbaar omdat ik em ook voor naar school wil gebruiken..
Liefst gewoon een sobere donkere kleur donkergroen donkerblauw of zwat zodat het niet snel vies lijkt en niet zo opvalt..
Mijn budget is ongeveer 60-80 euro..

Ik weet dat er al veel topics zijn maar ik zie door de tassen en topics de juiste keuze niet meer..

Alvast bedankt
jveersema
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 142
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2008 18:39

Heb zelf voor een soortgelijke uitrusting (zie onderschrift) de Lowepro Fastpack 250. Heeft me nieuw €75,- gekost. Heeft ook nog een vak voor andere spullen (jas, boek, etc.). Tassen zijn ook veel tweedehands te vinden, prima optie.

Let wel dat wanneer je je tas helemaal hebt gevuld met de genoemde uitrusting je flink aan het sjouwen bent!
Gebruikers-avatar
MisschienOoit
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 191
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2008 07:04
WoonplaatsCOLON Leidschendam

Tweedehands Lowepro Fastpack 350?

Afbeelding
Alexander Nijman
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 189
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2008 13:24
WoonplaatsCOLON Arnhem

Alvast bedankt..
Als iemand anders nog suggesties heeft laat het weten!!
jveersema schreefCOLON Let wel dat wanneer je je tas helemaal hebt gevuld met de genoemde uitrusting je flink aan het sjouwen bent!
Dat weet ik maar heb gewoon het liefst alles bij me en ben wel wat gewend op me rug heb ook redelijk vaak me gitaartas met bijbehorende zooi op me rug en dat gaat ook richting 7+KG..
Johnalb

Alexander Nijman schreefCOLONAlvast bedankt..
Als iemand anders nog suggesties heeft laat het weten!!
jveersema schreefCOLON Let wel dat wanneer je je tas helemaal hebt gevuld met de genoemde uitrusting je flink aan het sjouwen bent!
Dat weet ik maar heb gewoon het liefst alles bij me en ben wel wat gewend op me rug heb ook redelijk vaak me gitaartas met bijbehorende zooi op me rug en dat gaat ook richting 7+KG..
Je kan ook je licht een sop stekeop op de bekende site
Johnalb

Alexander Nijman schreefCOLONAlvast bedankt..
Als iemand anders nog suggesties heeft laat het weten!!
jveersema schreefCOLON Let wel dat wanneer je je tas helemaal hebt gevuld met de genoemde uitrusting je flink aan het sjouwen bent!
Dat weet ik maar heb gewoon het liefst alles bij me en ben wel wat gewend op me rug heb ook redelijk vaak me gitaartas met bijbehorende zooi op me rug en dat gaat ook richting 7+KG..
Je kan ook je licht een sop stekeop op de bekende site
Gebruikers-avatar
W. Knuever
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2009 13:24
WoonplaatsCOLON Zevenaar

Hallo Alexander,

Ik heb een rugtas Tamrac Adventure 9 en deze wil ik wel kwijt. De rugtas is slechts één keer gebruikt en daarna is er niets meer van gekomen. De tas is twee jaar oud en biedt ruimte voor een 17 inch laptop (enigszins krap, want zo'n laptop is best groot, maar het past wel). Er is in het onderste gedeelte een compartiment voor fotoapparatuur en bovenin een compartiment voor allerhand (kleding, boeken, etenswaar). De tas draagt prettig.
Vraagprijs 60 euro.

Groet,
Willy Knuever
Satius est sero quam nunquam discere.
Gebruikers-avatar
Elvis
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2006 17:34
WoonplaatsCOLON Emmen

Ik heb zelf deze rugtas voor mijn 400D. Er zit ook een vak in voor je laptop. Bevalt me erg goed.
KLIK
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar