Locked up, zelfportret

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
@iMen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 239
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2006 15:45

Mijn ouders vinden het maar niks dat ik eens wat anders probeer... Maar wat vinden jullie ervan, zowel technisch als creatief?

Ik hoor graag wat er beter kan volgens jullie! :)

1Afbeelding

2 Afbeelding

3 Afbeelding
[url=http://www.flickr.com/photos/mennovanwinden/]Foto's[/url]
[url=http://web.mac.com/mvanwinden]blog[/url]
Gebruikers-avatar
djhenkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2009 00:26
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

als ik je ouders was zou ik je altijd zo laten zitten,lekker rustig

maar leuke fotos hoor alleen die witte bol (lamp) vind ik storend
www.artfotos.nl www.djhenkie.com www.plakletters.net Ik heb teveel hobby's en daardoor te weinig tijd om te werken.
M van Andel
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2009 08:38
WoonplaatsCOLON Leidschendam
CONTACTCOLON

dubbel bericht (zie boven) dat wordt een rondje geven :wink:

Ik de foto's niet op die manier gemaakt hebben. Het is inderdaad een leuke vorm van een zelfportret, maar ik kreeg meteen de reactie in mijn hoofd: Frankenstein, vooral bij de laatste foto. De eerste had bijvoorbeeld heel mooi geweest als je een neutrale blik had gehad. Hierdoor geef je de kijker meer de ruimte om een eigen invulling te geven aan het beeld.

Zoals je de foto's nu hebt gemaakt: ik wordt een richting in geduwd die ik niet als prettig ervaar.

Had je de reeks anders genoemd dan had je een andere reactie gekregen van me. In dat geval is het zo dat het een kunstzinnige reeks is die zeker om een vervolg vraagt.

Ik hoop dat je wat aan mijn kritiek hebt.
"Poëzie is achteruit luisteren en vooruit zien." R. Campert
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Foto 1 vind ik mooi en daar kan ik mij ook iets bij voorstellen. Lijkt mij in sommige situaties zeer funktioneel, maar die kettingen om het hoofd vind ik nergens op slaan.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar