Howth -Ierland

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

Hallo,

Ik ben nu een half jaartje aan het experimenteren met mijn Canon EOS400D. Tijd om de "experts" hier eens een foto te keuren. Graag alle punten van verbetering vermelden. Ik zie hier op het forum foto's waar ik letterlijk van ga kwijlen.

Ben veelal in de natuur te vinden. Om de kleinere op afstand zijnde vogels te fotograferen heb ik zaterdag een Sigma 170-500mm lens gekocht, voor ik daarmee aan het werk ga hoor ik graag eerst wat suggesties over foto's die ik met mijn standaard 55-200 lens heb gemaakt, waarvan dit er een is. Ik heb de foto bewerk met PSP X2.

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... _id=115741[/img]

Vast bedankt voor jullie reacties!!

Cheers,
Arnold
Laatst gewijzigd door 1 op Nol77, in totaal 17 keer gewijzigd.
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
Gebruikers-avatar
noodweer
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2007 09:03
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Hoi, ik vindt mezelf geen expert maar bij de eerste foto ga ik als anglofiel wel even kwijlen. Prachtige foto!
" Allez, kniept gij kleut! " Enkele van mijn foto's staan op www.stormjager.nl
Gebruikers-avatar
Nol77
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1373
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2008 13:39
WoonplaatsCOLON nijkerk gld

dankje, ik heb de tweede ook maar even weggehaald, ondanks dat ik al een poosje geregistreerd sta, ben ik pas sinds begin deze week echt aan het rondneuzen hier op de site en ik zie dat je van goede huize moet komen wil je iemand nog verrassen hier ;-) Dat wordt nog even oefenen! Wel al heel veel tips gelezen, nu alleen nog die tips op de juist momenten voor de geest halen!
Vroeger had ik een hekel aan werken, maar tegenwoordig vind ik het wel leuk om naar te kijken...
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

Kwijlen moet je niet doen, dan krijg je kortsluiting in je toetsenbord :wink:
Ik werd getriggerd door de toevoeging 'Ierland' in je topictitel, ik ben een behoorlijk Ierland-o-fiel (heet zo iets zo?)
een fijn plaatje om te zien al ben ik dan wellicht wat bevooroordeeld.
Wat me een heel klein beetje stoort aan je foto is het feit dat ik continue door je foto heen zit te kijken, op zoek naar een echt onderwerp. Is het de vuurtoren? Is het de boerderij op de landtong? Of is het het schip?
Ik weet ut, het is lastig hoor, zulke landschappen. Mij lukt het ook maar zelden.
Wat je mooi hebt gedaan is een stukje voorgrond mee nemen om het gevoel van diepte vast te leggen.
En nu maar lekker nagenieten van je vakantie :wink:
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar