Bianca B 2e serie @ PiaR-Fotografie [18+]

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Gisteren nog een 2e keer met Bianca afgesproken, omdat we de vorige keer niet aan de studiofoto's toekwamen.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
http://www.piar-fotografie.nl/gfx/model ... bzitzw.jpg

4
Afbeelding

5
Afbeelding

Admin ingreep: Motordigitaal.

Van foto 3 is link van gemaakt, is groter dan toegestaan.
Voortaan bij dit soort foto's 18+ vermelden aub.
Gebruikers-avatar
Harmr
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1487
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2007 20:07
WoonplaatsCOLON Zutphen

Wellicht even de toevoeging 18+ in de topic-titel, voordat hier mensen over vallen.. :wink:

Leuke foto's met als uitschieter voor mij foto 2! Heerlijke originele pose..
flickr

Body, glas, flitsers, statieven, en nog wat kleine meuk
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

:D Bij jouw foto's probeer ik altijd uit te vogelen hoe je je licht hebt neergezet en bij foto 2 (uitzonderlijk schoon) kom ik daar niet uit. Zo te zien staat er een spot vrij horizontaal van links maar dan kan ik niet verklaren hoe je de ondergrond zo donker hebt kunnen houden.
Die laatste is erg grappig, komt er licht van onder het model door een transparant vloertje heen of zo? :D
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Martin, ik gok op een groot vlaklicht van boven??
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
Gebruikers-avatar
Spike
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 874
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2005 09:41
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Foto 2 is echt zo mooi! Als ik op de foto kritiek mag geven is het misschien dat ik de uitsnede onderaan nét te krap vind. Zulke belichting, knap werk hoor!
[size=75]AMATEURS worry about equipment. PROFESSIONALS worry about money. MASTERS worry about light.[/size]
Gebruikers-avatar
coolrxman
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 914
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2007 10:37
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Hele mooie serie.

Foto 2 is echt qua belichting geweldig !


Cheers 8)
Ogen zijn de spiegels van de ziel. En die kun je niet opklappen..
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

mijn excuses voor het vergeten van de 18plus melding...
Foto 2 is inderdaad met een heel groot vlaklicht gemaakt 200cm x 130 cm 3000W. (een beetje mijn trots want ik heb er aardig wat tijd in gestopt om het ding met een zelfbouw constructie volledig radiografisch bedienbaar te maken. Hij kan alle kanten op kantelen en schuiven en dat voor een fractie van de prijs van het originele systeem) Verder is er op de blauwe achtergrond een spot gericht met daarin een diafragma om een kleine cirkel te kunnen maken. Die spot is onscherp gesteld om geenharde randen te krijgen.
Op het haar staat nog een heel klein haarlichtje.
De foto heeft idd wat weinig ruimte aan de onderkant. Ze licht dan ook op een hele dunne glasplaat met daarop een zwarte perspexplaat. Daaronder zou je de poten van het onderstel zien. Ik zou er natuurlijk een klein zwart randje onder kunnen shoppen...
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

MartinPhili schreefCOLON:D Bij jouw foto's probeer ik altijd uit te vogelen hoe je je licht hebt neergezet en bij foto 2 (uitzonderlijk schoon) kom ik daar niet uit. Zo te zien staat er een spot vrij horizontaal van links maar dan kan ik niet verklaren hoe je de ondergrond zo donker hebt kunnen houden.
Die laatste is erg grappig, komt er licht van onder het model door een transparant vloertje heen of zo? :D
Martin
ook hier de glasplaat op schragen, nu bedekt met een melkwitte plaat. Helaas moet ik voorlopig dan wel de poten wegshoppen, maar daar ga ik een keer een constructie voor maken. Alleen waar berg je het weer op... Onder de glasplaat ligt mijn ringflitser met softbox voor zo egaal mogelijk licht
Crizz
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 183
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2006 21:59
WoonplaatsCOLON Leeuwarden
CONTACTCOLON

Foto 4 vind ik echt top, de rest ook maar 4 springt er onwijs uit.
www.aimhigh.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar