Andrea, Merel en Zoë@piar-fotografie

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Zondag een grote sessie met drie toppers in een ogenschijnlijk fantastisch appartement. Hoe moeilijk om hier het bestaande licht goed in te zetten met het flitslicht in balans en een goede compositie te vinden tussen alle inrichingselementen. Het menselijk oog is perfect in staat om de "rommel weg te filteren" de camera is onbarmhartig en PS niet op alles een antwoord. De weinige foto's die dan wel gelukt zijn, geven me dan ook wel veel eer van mijn inzet.

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Gave serie en ik denk dat je zeker trots kan zijn op deze foto's.
Mooie modellen netjes opgemaakt en gekleed en een prachtige omgeving.

Ik zou ook wel eens zoiets willen kunnen maar heb nog een lange weg te gaan ;-)

Gr. Jan
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Robert62
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 318
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2006 20:16
WoonplaatsCOLON Zuid Limburg

Mooie foto's, goede belichting, prima styling maar toch vraag ik me af hoe de foto's zouden overkomen als de modellen niet hun mond half open zouden hebben.
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

Robert62 schreefCOLONMooie foto's, goede belichting, prima styling maar toch vraag ik me af hoe de foto's zouden overkomen als de modellen niet hun mond half open zouden hebben.
toen ik ze op het web zette viel het mij ook al op dat ze op bijna alle fotos hun mond min of meer open hadden. Natuurlijk heb ik ook veel fotos met gesloten monden, gesloten en open ogen, wegkijkend in de camera kijkend en talloze variaties... kennelijk spreken deze blikken mij het meeste aan, of staat dit de modellen gewoon het beste. Iets dat je bij glamour sowieso vaak ziet...
Gebruikers-avatar
JohnnyT
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 402
GeregistreerdCOLON 22 Mei 2006 09:46
WoonplaatsCOLON Beuningen
CONTACTCOLON

Wou bijna reageren met "glamour zoals het hoord" hoop dat je snapt dat ik dat positief bedoel :wink: veel kleur, goede poses, en een mooie locatie zo met die trap, en laat ik niet vergeten mooie modellen.

1 puntje van kritiek op de achtergrond bij 5 hangt een alarm of zoiets die mag voor mij wel weg 8)

Johnny
verslaafd aan modelfotografie, een medicijn is nog niet gevonden.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Heb geen ervaring met model-fotografie, kijk er gewoon altijd met bewondering naar. Wil nu toch even reageren op foto 5.

Heeft het model onder een zonnebank met luxaflex gelegen of zo, of ligt dat aan mijn monitor. Hij lijkt ook wat minder scherp te zijn dan de andere.

De rest vind ik gewoon mooi.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Closeshooter
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 8318
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2006 09:05

mooie serie, maar ja wat wil met zulk een modellen, ik moet het met het overbuurmeisje doen van 1.60 en 93 kg :wink:
Fotograferen is kijken niet klikken.
piar-fotografie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 533
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2007 16:54
WoonplaatsCOLON Bleiswijk
CONTACTCOLON

VFRood schreefCOLONHeb geen ervaring met model-fotografie, kijk er gewoon altijd met bewondering naar. Wil nu toch even reageren op foto 5.

Heeft het model onder een zonnebank met luxaflex gelegen of zo, of ligt dat aan mijn monitor. Hij lijkt ook wat minder scherp te zijn dan de andere.

De rest vind ik gewoon mooi.
ze staat bij een raam met luxaflex die ik half dicht heb gezet
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar