black and white

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ladybug
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 13:25

Hoi.

Ik kan dit niet zo goed dus was weer eens wat aan het proberen. Toevallig een leuke prent van de dochter van mijn vriendin.

Dit is het geworden. Ik weet ook niet of het goed staat. Als iemand anders nog een leuk idee heeft met deze foto :wink:

orgineel
Afbeelding

wat ik er van gemaakt heb.
Achtergrond weg
zwart toevoegen
grijstinten
vignetten

Afbeelding
EOS 350D
ladybug
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2006 13:25

oeps volgens mij zou het bij W.I.P. moeten staan
EOS 350D
marcelkoedijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 206
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2006 22:30
WoonplaatsCOLON heemskerk
CONTACTCOLON

de gedachten opzich is wel leuk alleen de foto vind ik niks hebben.
Foto is niet scherp, de knie valt eraf, de bewerking matig uitgevoerd want ik nog een mega licht vlak om de baby heen zie, en het hoofdje teveel is uitgesneden.

Het is niet mijn bedoeling om je foto aftekraken maar persoonlijk vind ik het niets, daar waar de gedachte uiteraad wel leuk is en deze foto waarschijnlijk voor jouw een grotere waarde heeft omdat je he kind zelf kent.

Misschien wel in zwartwit leuk maar dan niet de achtergrond weghalen en wat slim verscherpen toepassen.

Afbeelding
Afbeelding

Hopelijk ken je er wat mee, groetjes marcel
Canon 350D + Kitlens 18-55mm + Canon 50mm F1.8 II + Canon 70-300mm IS USM + Canon 17-85 IS USM + 1gB extremeIII + Lowepro EX180 + Manfrotto 055DB/804RC2

http://duiken.ath.cx
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar