Problemen met Albumprinter

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
-darkness-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2007 16:24
WoonplaatsCOLON Antwerpen

Ik heb op 29/07/2007 een album geupload en keurig betaald ... Op de website van albumprinter staat dat ze de betaling ontvangen hebben op 29/07 ....... En thats it !!!

Tot op heden word er nog geen vermelding gemaakt dat het album gedrukt of verzonden zou zijn ... Nogthans word er op de site melding gemaakt dat het album ten laatste 14dagen na ontvangst van de betaling verzonden word .... 2 e-mailtjes met vraag tot antwoord blijven onbeantwoord.

Iemand gelijkaardige ervaring met albumprinter en of telefoonnummer waar ze te bereiken zijn ?
ArjanE
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2007 19:59
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

Dit hou ik even in de gaten want ik ik wilde vanavond ook wat gaan bestellen bij albumprinter en anders wacht ik daar toch wel even mee.

Hou ons op de hoogte aub
Canon 400D | Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5 | EFS 55-250mm 4-5.6 | EF 50mm 1.8 | Cullmann D 4500-C V2.0 |
[url]http://www.vanengelen.eu[/url]
Gebruikers-avatar
-darkness-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2007 16:24
WoonplaatsCOLON Antwerpen

ArjanE schreefCOLONDit hou ik even in de gaten want ik ik wilde vanavond ook wat gaan bestellen bij albumprinter en anders wacht ik daar toch wel even mee.

Hou ons op de hoogte aub

Doe ik hoor
Gebruikers-avatar
-darkness-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2007 16:24
WoonplaatsCOLON Antwerpen

vandaag zijn we meer dan een maand verder ... op 21/08 mailtje ontvangen met daarin de welgemeende excuses voor de laattijdige levering ... product word zo snel mogelijk afgewerk en verzonden blablabla ... en ook een code ontvangen die me bij een volgende bestelling binnen de 6 maand 10euro korting geeft.

Heden is het album nog steeds niet gedrukt of verzonden ( ik twijfel sterk of ik ooit van die kortingscode gebruik ga maken :x )


.
Laatst gewijzigd door 1 op -darkness-, in totaal 1 keer gewijzigd.
ArjanE
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2007 19:59
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

Ik heb afgelopen zondag ook maar een bestelling weg gedaan en kreeg de zelfde dag nog een mailtje met het bericht dat het allemaal was ontvangen en dat het binnen 2 weken geleverd zou worden, dus ik wacht met smacht af.

zie hier onder voor het laatste mailtje wat ik heb ontvangen

Geachte mevrouw/meneer ,

De betaling voor uw bestelling bij AlbumPrinter is ontvangen.
Uw opdracht wordt zo spoedig mogelijk in productie genomen en binnen maximaal 2 weken per post verzonden.

Wij houden u via e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling.

Vragen naar aanleiding van uw bestelling kunt u stellen via de website en de tab 'vraag en antwoord': http://www.albumprinter.com/help.html

Met vriendelijke groet,

AlbumPrinter ServiceTeam


En ik ga er vanuit dat alles goed gaat
Canon 400D | Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5 | EFS 55-250mm 4-5.6 | EF 50mm 1.8 | Cullmann D 4500-C V2.0 |
[url]http://www.vanengelen.eu[/url]
arwin
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2005 07:40
WoonplaatsCOLON Rheden

Vorig jaar heb ik een album bij ze besteld, ging allemaal goed. Enige minpuntje was dat er twee foto's niet goed afgedrukt waren (leek wel of er een haar op zat), na een mailtje gestuurd te hebben kon ik het album retourneren op hun kosten en werd een nieuw exemplaar bij me bezorgd waarin wel alle foto's goed stonden.

Afgelopen maandag een kalender besteld en zojuist bericht ontvangen dat deze vandaag verzonden is.

Kortom: ik heb alleen nog maar goede ervaringen met ze!
Don't dream your life, live your dream!
ArjanE
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2007 19:59
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

Dus je krijgt een berichtje van ze als ze het gaan versturen ?

die heb ik helaas nog niet ontvangen, maar het is ook pas 4 dagen geleden dus ik moet natuurlijk nog gewoon wat geduld hebben.
Canon 400D | Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5 | EFS 55-250mm 4-5.6 | EF 50mm 1.8 | Cullmann D 4500-C V2.0 |
[url]http://www.vanengelen.eu[/url]
arwin
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2005 07:40
WoonplaatsCOLON Rheden

Inderdaad, je krijgt een berichtje als het verzonden wordt.
Ik denk dus dat je gewoon nog even geduld moet hebben; ik had een kalender besteld en die is dus al binnen vier dagen klaar. Dat zijn ook maar 13 bladen met elk één foto erop. Kan me dan ook voorstellen dat dit iets sneller geleverd kan worden dan een album wat ingebonden moet worden en wellicht een luxe omslag eromheen...
Don't dream your life, live your dream!
kiMARCO
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 181
GeregistreerdCOLON 23 Aug 2005 10:57

Nooit problemen mee gehad, vierkant album altijd binnen een week binnen!
30D + 30 *Zoomt van 20-560 + 14/28/100* L-lens prul ala f/4 IS met extenders - wat primes f/1.8 - f/2.8 en 'EX' flits spulsels.
ArjanE
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2007 19:59
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

Nou van het weekend zijn we 2 weken verder en tot op heden nog niks gehoord van ze, dus ik wilde vandaag toch eens een emailtje gaan sturen met de vraag of ze het boek binnen de beloofde 2 weken kunnen leveren.

En ik hou jullie alle natuurlijk op de hoogte.
Canon 400D | Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5 | EFS 55-250mm 4-5.6 | EF 50mm 1.8 | Cullmann D 4500-C V2.0 |
[url]http://www.vanengelen.eu[/url]
ArjanE
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2007 19:59
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

TATATATA
vanochtend een mailtje gestuurd met de vraag hoe het er nu mee staat, daarna antwoord gekregen dat ze het in behandeling nemen en mijn binnen 3 dagen gaan antwoorden.

En zojuist een email gekregen dat de boel is verstuurd, dus het gaat toch nog allemaal goed komen.
Canon 400D | Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5 | EFS 55-250mm 4-5.6 | EF 50mm 1.8 | Cullmann D 4500-C V2.0 |
[url]http://www.vanengelen.eu[/url]
ArjanE
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2007 19:59
WoonplaatsCOLON Breda
CONTACTCOLON

En het boek is netjes geleverd binnen de afgesproken 2 weken, ook al zeggen ze op de website 5 werkdagen.
Ik heb er in ieder geval weer een gelukkig schoonmoeder bij :lol:
Canon 400D | Sigma DC 17-70mm 2.8-4.5 | EFS 55-250mm 4-5.6 | EF 50mm 1.8 | Cullmann D 4500-C V2.0 |
[url]http://www.vanengelen.eu[/url]
arwin
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2005 07:40
WoonplaatsCOLON Rheden

Ook hier is de kalender inmiddels keurig aangekomen.
Don't dream your life, live your dream!
Gebruikers-avatar
-darkness-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2007 16:24
WoonplaatsCOLON Antwerpen

Ik heb vandaag een mailtje ontvangen waarin stond dat het album vandaag naar mij is verzonden .... ff rekenen vanaf 29/07 tot vandaag maakt als ik me niet vergis 44 dagen.

Nou in ieder geval een iets langer dan de 14 dagen die ze online beloven.

HOPELIJK IS MET HET ALBUM ALLES OK ( ik laat het jullie weten )


.
Gebruikers-avatar
-darkness-
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2007 16:24
WoonplaatsCOLON Antwerpen

Album is net aangekomen .... Gelukkig ziet alles er OK uit
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar