Yeah, First Post ;)

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Eh, op zn Nederlands :) eerste post. Hevig bewerken, lekkah.

Zoals deze, zal snel nog wat naderen opdiepen ;)

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=4755[/img]
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Gebruikers-avatar
xiphias
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 1348
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 07:03
WoonplaatsCOLON EHHW
CONTACTCOLON

Leef je uit, "jouw" forum ;-)

-XiP
XiPHiAS Photography | GoPro Blog | Blog | USA Sport Fotografie

Sportfotograaf, levensgevaarlijk!
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

Kropot schreefCOLONEh, op zn Nederlands :) eerste post. Hevig bewerken, lekkah.

Zoals deze, zal snel nog wat naderen opdiepen ;)

[foto]

aaaargh
nee niet hij :-)
de engerd

Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Mooie bewerking al zeg ik zelf... Het heeft iets die foto...
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
hannibal555
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 220
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2004 22:57
WoonplaatsCOLON wormer

Je hebt het wel gemaakt he Kropot, een eigen forum, wauw !! Maar ik moet zeggen het is terecht want je platen zijn vaak erg mooi. Je zou eens wat meer moeten vertellen over je technieken en proggie waarmee je dat allemaal doet.
Groeten van Han(nibal)

[size=75] [color=orange] * [/color] Canon EOS Digital [color=red] R[/color]ebel + Kitlens [color=orange] * [/color] BG-E1 [color=orange] * [/color] Canon EF 28-105 II USM [color=orange] * [/color] Canon EF 70-200/4.0[color=red] L [/color]USM [color=orange] * [/color] Canon Speedlite 550 EX [color=orange] * [/color] Canon EF 50/1.8 II [/size] [color=orange] * [/color]
Rene Br.

KRO,............
Ik wist niet dat je ook "schilderde" :lol:
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

Ik snap niet waarom deze categorie Digital Art heet, had net zo goed Digital Kro kunnen zijn.... :wink:
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Dat klopt wel een beetje.
Eigenlijk zocht ik fotos om mee te spelen in mijn PSP avonduren ;) Ik kon die niet vinden dus kocht ik maar een camera.
Ik fotografeer dus veel andersom :) Dwz ik weet al wat ik wil gaan doen/maken, en pas mijn fotografie daar op aan.
Als ik voor een shoot bij kastelen ben, schiet ik er altijd een zooi als achtergrond. Voor later. En ridders, zwaarden etc, alles wat me boeit. Ook landschappen in kennelijke staat, dus met een extra, mooie zon, geweldige wijdsheid.
Ik gebruik gewoon allerlei programma's, sommigen uit de dos tijd, om jpg te beschilderen, of filters uit PSP. Vaak leg ik meerdere varianten overelkaar en meng die dan weer. Ga er weer in lopen gummen met half transparante gummekes.
Tis eigenlijk zo dat je het zo veel moet doen (of leren) om dat wat je wil, in je hoofd, ook ontstaat in je programma. De details van hoe het eruit moet zien, heb ik vaak ook niet, maar wel de richting. Daar werk je dan mee en kijkt wat je het mooist vind in de kleine dingen.
Warrig? Ja, maar ik kan het ook niet simpeler uitleggen.
Tis een soort van handelingen die zowel tijdens het fotograveren als tijdens het postwerken in elkaar overlopen.
Wat ik eigenlijk wil is een sfeer, een (mijn) perceptie van de werkelijkheid, of pure fantasy, samengesteld uit meerdere beelden. Mij maakt het niet zo uit hoe een beeld ontstaat, als het beeld maar pakt, een bite heeft, iets verteld, oproept etc.
Komt ook omdat ik zelf wat uitgekeken raak op de "gewone" zaken, als fotoobject. Dat had ik al heel snel, dus eigenlijk fotografeer ik het liefst alleen speciale dingen, dingen die mij boeien, muziek, fantasy, ridders, kastelen, ruines, romantiese dingen, emotie etc.
Het is denk ik echt noodzaak om te percies weten wat al je programma's en filters doen, je cam kan.
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

Eigenlijk is Kro dus gewoon wat je noemt een kunstenaar met een K.
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
Kropot
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2081
GeregistreerdCOLON 11 Jul 2004 02:12
WoonplaatsCOLON Ernem
CONTACTCOLON

Lol, kro de kunstlaars ;)
[size=75]Canon G2 - 300D - 350D - Canon kit - EF 28 - 135 USM IS, Canon 50mm F1.8, Tamron 28 - 75mm F2.8, Tamron 17-35 mm F2.8, VP2160 - 40Gb imagetank, 420 EX, 2 Gb Cf Cards[/size]
Frankieboy
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 18 Dec 2004 16:36
WoonplaatsCOLON Heesch

Als je, je verveelt kun je altijd nog een boek over foto's bewerken gaan schrijven.
Als het zover is, dan mail me het ISBN nummer.

Frank,
De foto heeft ons beeld van de wereld veranderd.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar