Accu

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
K.G.H.W.
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 09:52

Ik ben opzoek naar een extra Accu. Niet de grip, maar gewoon een losse accu.

nu kwam ik deze tegen http://www.digicamshop.nl/product/2526 .

Ik geloof dat het niet de orginele is van Canon, hebben jullie enig idee hoe goed deze is?

Laat het met weten A.U.B.
K.G.W.H ---> canon EOS Rebel, 18-55 MM EF-S, RC-5 Remote control, Velbon CX-444, 2X sandisk ultra II 256 MB, 1X sandisk 128 MB, toploadzoom minni.
Mr. Bones

ik denk dat het wel de originele van Canon is, maar er staat op die site niet bij dat je hem op een 300D kan gebruiken, maar volgens mij gaat dat wel. ze geeft 1300mA, dat is dus goed! :wink:
webcat

ik heb een lenco van de konijnenberg. prima accu
K.G.H.W.
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 305
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2004 09:52

Mr. Bones schreefCOLONik denk dat het wel de originele van Canon is, maar er staat op die site niet bij dat je hem op een 300D kan gebruiken, maar volgens mij gaat dat wel. ze geeft 1300mA, dat is dus goed! :wink:
Staat inderdaad niet bij voor 300D maar hij heeft wel het zelfde nummer BP-511 en ergens anders zag ik staan dat de G3 en de 300D de zelfde gebruikte.
K.G.W.H ---> canon EOS Rebel, 18-55 MM EF-S, RC-5 Remote control, Velbon CX-444, 2X sandisk ultra II 256 MB, 1X sandisk 128 MB, toploadzoom minni.
George
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 168
GeregistreerdCOLON 16 Jun 2004 13:09

Check deze ook eens.
http://www.deverkoper.net
Gebruikers-avatar
KMM
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 106
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2004 21:04
WoonplaatsCOLON Meijel (Limburg)
CONTACTCOLON

https://www.akku-king.de/index.php?ToSh ... kAra062004

Dit is een duitse site ik heb hem via een bekende en ik vind het een betrouwbare site en goedkoop, je moet alleen vooruit betalen.

Suc6 ermee.

Groetjes Jurgen
Mr. Bones

KMM schreefCOLONhttps://www.akku-king.de/index.php?ToSh ... kAra062004

Dit is een duitse site ik heb hem via een bekende en ik vind het een betrouwbare site en goedkoop, je moet alleen vooruit betalen.

Suc6 ermee.

Groetjes Jurgen
9 euro? dat kan toch niet? bij Konijnenberg betaal al je 80-90 euro voor zo'n accu!
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

heb er bij foto reuver ooit een laten meenemen, ook van een pinokkiomerk uiteraard voor iets van 39 euro.

Weet nu wel, dat de neppers, hoe goedkoper, hoe langer meegaan.

Canon accus staan al op de eerste plaats met minste amperes, en de hoogste prijs.
www.studio111.nl
Mr. Bones

wat zeggen jullie hier van: http://www.geheugenkaart.be/Nederlands/Begin.htm

ze bieden twee 1500mA batterijen aan voor €33
Mr. Bones

hier accu's voor €18,95...1500mA. Niet slecht zou ik zeggen. iemand ervaring met deze man of zulke accu's...anders ga ik er daar eentje bestellen denk ik!

http://www.digiplanet.nl/N_frame.html
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

K.G.H.W. schreefCOLONIk ben opzoek naar een extra Accu. Niet de grip, maar gewoon een losse accu.

nu kwam ik deze tegen http://www.digicamshop.nl/product/2526 .

Ik geloof dat het niet de orginele is van Canon, hebben jullie enig idee hoe goed deze is?

Laat het met weten A.U.B.
Kan me niet voorstellen dat dit een originele is. Die zou namelijk rond de € 90,- moeten kosten.

Zoals anderen al aangeven: andere merken doen het ook prima. Kijk even naar de mAh. Hoe hoger, hoe langer die meegaat.
Gebruikers-avatar
xiphias
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 1348
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 07:03
WoonplaatsCOLON EHHW
CONTACTCOLON

Ytos schreefCOLONKan me niet voorstellen dat dit een originele is. Die zou namelijk rond de € 90,- moeten kosten.

Zoals anderen al aangeven: andere merken doen het ook prima. Kijk even naar de mAh. Hoe hoger, hoe langer die meegaat.
Hoe zit dat met die namaak baterijen. Hoe doen die het met laden. Doen die het goed het ook goed als je ze als ze halfvol zijn oplaad of moet je ze leeg laden. En hoelang gaan ze mee. En hebben die namaak baterijen zelfde keuren als de nep GSM baterijen vaarvan je toestel ontploft. Beetje zonde als je met een baterij van €18.75 je camera van €1000 kapot gaat.

Reviews? Ervaringen? Goeie merken?

-XiP
XiPHiAS Photography | GoPro Blog | Blog | USA Sport Fotografie

Sportfotograaf, levensgevaarlijk!
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Motordigitaal schreefCOLONMocht je een NIET orgineel kopen, zorg er dan wel voor dat hij de chip bevat anders gaat het fout.
Wat bedoel je daarmee Ben??? Ik heb een niet-origineel (Hama). Ik weet echter niets van een chip af die erin zou moeten zitten.

HELP. Ik loop gevaar?!?!?! :? :)
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Keej. Mijne laad op in de Canon-lader, dus die chip zal er wel in zitten. Ik wil voor de vakantie voor de zekerheid toch nog maar een extra accu aanschaffen. Zal wel eenzelfde Hama worden.
Gebruikers-avatar
xiphias
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 1348
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 07:03
WoonplaatsCOLON EHHW
CONTACTCOLON

Motordigitaal schreefCOLONMocht je een NIET orgineel kopen, zorg er dan wel voor dat hij de chip bevat anders gaat het fout.
Welke setje schroevendraaiers heb ik nodig om de accu voor aanschaf even open te maken om te controleren op chip? ;-)

Iemand ervaring met bepaalde merken die op de standaard lader laden. En zijn er ook snel laders en auto laders?

Thanks,

-XiP
XiPHiAS Photography | GoPro Blog | Blog | USA Sport Fotografie

Sportfotograaf, levensgevaarlijk!
Snoopy
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 390
GeregistreerdCOLON 28 Jun 2004 21:26
WoonplaatsCOLON Leek

Ik gebruik een GP accu en geen probleem koste 45 euri
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik gebruik gewoon de standaard lader van Canon, en daar kan ik al mijn "neppers die meer power en puff hebben als de originele" opladen en zo.
In de auto gebruik ik ook de lader van canon, omdat deze stabiel oplaad. Deze sluit ik gewoon aan op mijn 200v in de auto. werkt super
www.studio111.nl
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

maartenw schreefCOLON... Deze sluit ik gewoon aan op mijn 200v in de auto. werkt super
200v???

KABOEM :P
Gebruikers-avatar
maartenw
Memoriam
Memoriam
BerichtenCOLON 1719
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 00:14
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

vooruit, 220 Volt.
www.studio111.nl
RR de Jong

Heb jij 220 volt in de auto Maarten ?

Groeten Robert
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar