Camera tassen

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Mr. Bones

en ik die dacht dat hij alles al had gehad. na veel gelezen te hebben, blijken de meeste mensen een Lowepro tas te hebben. dus ik naar Lowepro kijken. blijkt dat zij ontzettend veel types, series, maatvoeringen,...hebben. nog meer dan dat er lenzen zijn denk ik :lol:

die Nova serie waar iedereen het over heeft. wat maakt deze zo goed? welke zou ik moeten nemen wil ik er een body, kitles, zoomlens, X-Drive, batterij en eventueel nog een kleine verrekijker in kunnen proppen?

ik wilde hem via het internet bestellen, maar ik denk dat ik best is ga kijken in een winkel zodat ik ze zelf kan zien... :wink:
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Mr. Bones schreefCOLONik wilde hem via het internet bestellen, maar ik denk dat ik best is ga kijken in een winkel zodat ik ze zelf kan zien... :wink:
Dat is inderdaad de beste manier. Ik wilde de Nova 3 AW, maar toen ik 'm zag vond ik 'm nogal klein. Heb toen gekeken naar de Nova 4 AW, maar ben uiteindelijk voor een Mini Trekker gegaan. Een rugzak. Vind niet iedereen goed, maar ik vind het wel fijn.
Mr. Bones

ok, maar op airshows heb ik al een rugzak aan en ik heb maar 1 rug dus kan ik maar 1 rugzak meenemen :wink:
Gebruikers-avatar
arnaud
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 11:46
WoonplaatsCOLON Gorredijk
CONTACTCOLON

heb zelf de reporter light 200 van lowepro aangeschaft echt een ruime en mooie tas
Geen dag is om zonder een foto te hebben geschoten......
Bontje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2004 13:32
WoonplaatsCOLON Geldrop
CONTACTCOLON

Ik heb de Nova 5 AW, mooie tas en ruim genoeg voor al mijn spulletjes. Ik heb er 2 body's met toeberhoen in, 75-300, 50 mm 1.8,28-80, 18-55 420EX, zonnekappen voor alle lenzen en de nodige accu's batterijen etc...
Laatst gewijzigd door 1 op Bontje, in totaal 6 keer gewijzigd.
Groetjes, Patrick. :-)
bolletje
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2004 15:54

Ik heb onlangs de Photo Trekker AW-II gekocht. Flink ruime rugzak (ik sleep ook een digitale camcorder mee), maximale omvang die vliegmaatschappijen als handbaggage toelaten. Besteld in Canada, met BTW e.d. scheelde dit mij nog bijna €200 met Konijnenberg.
Bart-Man
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2004 20:08

Ik heb na veel wikken en wegen de Nova 4 AW gekocht, eigenlijk viel mijn oog op de stealth AW 300 maar die was €70,- duurder met maar een paar extra's:(verder ongeveer dezelfde grootte)
-zonder de klep te openen kan je aan de bovenzijde bij de camera (dit vond ik meer een regen doorlaat luik)
-"betere" stof (kan nauwelijks scheuren)
-hele zachte tas, maargoed hij moet mijn camera beschermen niet mij.
-Genoeg ruimte voor SLR, kitlens, 80-200 SIgma, 550 EX flitser, diverse filters en plek voor accesoires en evt een wat grotere lens tzt..

Een rugzak, vind ik vreselijk, moet je helemaal af doen wil je je toestel pakken, en je bent al snel geneigd hem helemaal vol te proppen met eten, drinken en andere zut, ik houd dat liever gescheiden...

Op de Haarlemmerdijk in A-dam zit een fot'-zaak die "superdealer" is van Lowe, ze hebben veel tassen en laten je lekker prutsen met je eigen camera, lenzen etc. Een super grote collectie, en een superhoge prijs! Tis maar dat je het weet....

Foto Nivo-Schweitzer, Haarlemmerdijk 114.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar