Dagje Nürburgring

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Bontje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2004 13:32
WoonplaatsCOLON Geldrop
CONTACTCOLON

Dagje naar Duitsland geweest. Even pannen geoefend met de 300D. Mis wel het AI servo in de TV stand! Meeste foto's op TV 1/125 ISO 200 met de 75/300 USM uit de hand. Kijk in mij personal album voor de foto´s en schroom niet om commentaar te geven! :roll:

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=1779[/img]

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=1774[/img]

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=1778[/img]

Wie kan raden welke camera en lens dit is??
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... ic_id=1787[/img]
Laatst gewijzigd door 3 op Bontje, in totaal 1 keer gewijzigd.
Groetjes, Patrick. :-)
QTIP
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 155
GeregistreerdCOLON 05 Aug 2004 14:08

check the faq's..

maar eigenlijk is het simpel.. upload de foto naar je album.. kijk welke nummer hij krijgt door er even op te gaan staan met je muis en dan het nummer te checken op de statusbalk.. en dan kun je hem posten dmv [img]http://www08.eosdigitaal.nl/forum/album ... mervanfoto[/img]
Bontje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2004 13:32
WoonplaatsCOLON Geldrop
CONTACTCOLON

thnx, ik dacht dat dat alleen voor het algemene album werkte!
Groetjes, Patrick. :-)
Chris 350D
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 324
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 15:28

Bij pflanzgarten 1 gestaan Patrick?

De Zakspeed Vipers waren er dus ook weer!

Ik moet helaas zeggen dat ik de foto's niet echt scherp vind en de kleuren zijn wat flets.

Ik ga zelf komende zondag weer eens naar de heilige grond, zal dan ook een paar plaatjes laten zien. Mogen jullie ook op die van mij kankeren! :wink:
Bontje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2004 13:32
WoonplaatsCOLON Geldrop
CONTACTCOLON

Foto's zijn niet flets, controleer je scherm eens :lol: Mijn scherm van de week gecallibreerd met zo een eye1 ding. Dat scheelde een boel. Idd bij pflantzgarten gestaan, en bij Breidscheid en Brünchen en de caroussel net voor het rechte stuk. ( hoe heet het daar ook al weer?)

Zie je foto's met smart tegemoet :D eens kijken of die beter zijn. Ik miste wel de AI servo in de TV stand, vandaar vaak net niet scherp. Op de sportstand van de 300D knalt hij meteen de ISO omhoog en de sluitertijd heel snel.
Groetjes, Patrick. :-)
Chris 350D
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 324
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 15:28

Kleine karussell heet eigenlijk Schwalbenschwanz en de bocht voor het lange rechte stuk Galgenkopf.

Goed, mijn monitor is niet helemaal meer de nieuwste, dus laten we het daarop houden! :)

Heb jij een objectief met ring USM? Die van mij focust vrij goed in de Tv stand. De sportstand gebruik ik eigenlijk alleen als ik recht van voren fotografeer.

Misschien kunnen we eens een keer samen naar de ring gaan, je komt toch bijna bij mij langs!
Chris 350D
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 324
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 15:28

http://www.300d.nl/forum/album_pic.php?pic_id=1788

Deze had ik 1 augustus gemaakt op de ring!
Bontje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2004 13:32
WoonplaatsCOLON Geldrop
CONTACTCOLON

Inderdaad we komen bijna langs, we gaan via Venlo. Ik heb geen idee of mijn 75-300 ring USM heeft. Hij is uit 1992 en was de eerste met USM in die tijd. Nog steeds een prima lens en snel met scherpstellen. Wat ik bedoel met AI servo is dat hij continue scherpstelt. Op TV stand stel je scherp en maak je een serie van 4, als de auto dan naar je toe komt of van je afgaat dan heb je er altijd 3 onscherp! :( Maarja, de winkelier is aan het regelen dus ik hoor het wel. Nice pic btw, mooi net dat beetje rook van de banden erbij :!: :shock:
Laatst gewijzigd door 1 op Bontje, in totaal 2 keer gewijzigd.
Groetjes, Patrick. :-)
Bontje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2004 13:32
WoonplaatsCOLON Geldrop
CONTACTCOLON

Ik gleoof zelfs dat komende zondag een Ferrari meeting is, en dat "der Schumi" ook komt. Maar dat zal wel op het GP gedeelte zijn. Ik heb trouwnes met een Duitse fotograaf gesproken, ene Hardy of Hadi. Ken je die? Hij rijdt zelf ook altijd maar dan met de motor en zegt dat hij iedereen daar kent. Afgelopen zondag heeft ook weer een halve zool zijn Ferrari stradale in de kreukels geduwd :cry: Kunnen ze beter het geld aan mij geven :lol:
Groetjes, Patrick. :-)
Chris 350D
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 324
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 15:28

Dit weekend is er inderdaad Ferarri-days op het GP-circuit. Ik ga i.v.m. het mooie weer zaterdag al die kant op.
Of ik Hardy ken? Heel goed zelfs. Was tijdens de 24h race ook al met hem op pad, heb toen een hele tijd met zijn 10D geschoten, en tijdens de TF zijn we al vaker samen foto's gaan maken. Hij heeft nog een beetje moeite met het gebruik van belichtingscompensatie. Ik heb hem gezegd dat hij langzamere sluitertijden moet gebruiken.
Dit weekend zie ik hem denk ik wel weer. Wel grappig dat je hem ontmoet hebt.
Bontje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2004 13:32
WoonplaatsCOLON Geldrop
CONTACTCOLON

idd, wel een leuke gast, hij kwijlde helemaal weg bij de camera en lens van mijn vriend. Die heeft een 1D mark II en twee L lensen met F2.8, een 24-70 en een 70-200 met IS. Hij heeft ook wat foto's geschoten met de 1D mark II en was helemaal verkocht. Doe hem maar de groeten van mij. (Patrick) Net mijn 300D naar de winkel gebracht i.v.m. ERR99 meldingen. Heb meteen gezegd dat als ze een nieuwe body opsturen de winkelier die maar moet houden en me de eerste 20D kan geven die hij binnenkrijgt. Trouwens zwaar ruk die costumer support van Canon. Ze reageren helemaal niet op e-mails!!! Valt me zwaar tegen.
Groetjes, Patrick. :-)
Chris 350D
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 324
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 15:28

Ik zal hem de groeten doen!

Zijn de foto's die je vriend gemaakt heeft ook nog ergens te zien?

K..te voor je wat betreft je camera. Hoop dat ik zelf geen problemen krijg als die service zo slecht is.
Chris 350D
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 324
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2004 15:28

[censored] Patrick, ik ben vergeten Hardy de groeten van je te doen!
Heb hem eigenlijk ook niet echt heel lang gezien, hij heeft me zijn 10D met dikke telelens in de hand gedruk en gezegd dat ik maar wat foto's moest gaan maken. 8)
Ik vond de bediening van dat apparaat heel erg wennen moet ik zeggen, ben benieuwd of er nog iets fatsoenlijks uit is gekomen.
Een paar van mijn foto's van dit weekend zijn hier te zien:
http://members.home.nl/talon/Weekend%20 ... september/

Omdat het er zo veel zijn heb ik ze NIET bewerkt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar