Canon 100D kopen , alleen showmodel beschikbaar.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Teunelientje
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2017 19:36

Hallo allemaal,

Ik heb zojuist hier een account aangemaakt omdat ik in dubio zit. Ik ben begonnen met sparen voor een spiegelreflexcamera en heb uitgezocht voor welke camera ik wil gaan sparen.

Nadat ik een aantal heb uitgeprobeerd en heb vergeleken ben ik op de Canon 100D uitgekomen. In eerste instantie wilde ik voor de 1200D gaan, omdat ik deze van een vriendin heb mogen lenen en hij erg goed beviel. Echter tijdens het neuzen bij mediamarkt ontdekte ik de 100D.

Vandaag was ik hier, om mijzelf weer eens de ogen uit te steken..nog eens proberen, kijken en alvast neuzen tussen de lenzen, tassen en al het ander spul. De verkoper sprak mij aan en zei dat het de allerlaatste was..alleen nog het showmodel :( . Het gaat hier overigens om de witte versie van de canon 100D. Inclusies 18-55mm lens, accu, lader e.d. bij elkaar voor €424,- .

Nergens op internet vind ik de witte versie van de 100D alleen bij canon zelf inclusief een limited edition tas voor €700,- . Die prijs ligt helaaas boven mijn budget .

Nu weet ik niet wat ik moet doen, eigenlijk wilde ik sowieso nog doorsparen tot volgende maand voordat ik hem zou kopen. Echter ben ik bang dat ie dan al verkocht is. Ze kunnen hem niet meer bijbestellen en andere filialen in de buurt hebben hem ook niet meer.

Mijn grootste vraag is..is het slim om een showmodel uit de winkel mee te nemen :?:



Alvast bedankt voor het lezen ! :)
Hans van Wijk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 210
GeregistreerdCOLON 22 Sep 2008 13:40
WoonplaatsCOLON Nieuw-Buinen

Cameranu.nl heeft hem wel op voorraad, prijs €328,= de lens die je noemt hebben ze ook prijs €129,=
Totaal €457,=
Dat maakt een verschil van €33,= van wat je kwijt zou zijn bij M.
Daarvoor ga je geen show model willen hebben waar iedereen aan heeft zitten rommelen.
Met vriendelijke groet,

Hans.
P71
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2015 20:40

Persoonlijk hoef ik ook geen showmodel. Net wat Hans zegt, iedereen heeft er aangezeten. Hoeft niet slecht te zijn, maar ik hoef het niet.

Ik zou dus even doorsparen, er is zoveel moois te koop.
EOS 700D # 18-135mm IS STM # 24mm f2.8 # 10-18mm IS STM
Gebruikers-avatar
Hari Seldon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 706
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2009 20:22
WoonplaatsCOLON Arnhem

Doorsparen,

en bedenk: het neuzen, vergelijken, lezen en analyseren is bijna net zo leuk als foto's maken.

Met 500 zit je redelijk aan de ondergrens van de DLSR, dus hoe langer je spaart voor dit bedrag - hoe nieuwer de camera's zijn die op de markt komen.
Teunelientje
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2017 19:36

Bedankt voor jullie kijk erop !

Ik heb besloten om inderdaad te wachten en hem zelf via internet te bestellen komende maand :) .
Zo heb ik ook wat meer opzij liggen om extra lenzen e.d. erbij aan te schaffen.
Star1
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 23 Dec 2009 00:45
WoonplaatsCOLON Omg. Gouda

Even nog wat verder zoeken.....
Bij Kamera express zelfde combinatie voor 419.
Dan weet je zeker dat je geen "beduimeld" exemplaar hebt. En 5 jaar garantie vind ik ook niet verkeerd.

Succes met de aankoop!
eos7d|15-85 3.5-5.6 IS|100mm 2.8 L IS Macro| 70-200 F2.8 L IS II |EXT 2.0x II |25 ef II tussenring |430 EXII |
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar