blijven apps behouden bij een harde reset Ipad?

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik heb een vraag mbt het resetten van een Ipad. Mijn vrouw heeft een Ipad mini, waarop zij een aantal spellen speelt. De Ipad is sinds de update naar ios 9.2 erg traag geworden. Een softe reset lost dat niet op. Als ik ;m een harde reset geef (volledig terug naar fabrieksinstellingen), weet ik dat ik eenmaal gekochte apps weer opnieuw kan downloaden via de appstore. Maar weet iemand of je ze dan terugkrijgt zoals je het kocht, of op het niveau waarop je zit voordat je resette)? Oftewel: kom je bijvoorbeeld bij een spel weer in level 1 terecht, of op het level waar je zat?

Heeft iemand hier ervaring mee? Thanks vast!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Alex_vd_P
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 15 Aug 2015 23:58
WoonplaatsCOLON Almere

dat hangt af van het spelletje.......

Als je er op in moet loggen heb je een goede kans dat je verder gaat waar je was gebleven....
De standaard spelletjes zal je je voortgang van kwijt zijn....

je kan wel een backup maken van alles en die terug zetten , maar dan heb je ook een grote kans dat je dan de traagheid ook mee terug zet.....

Misschien kan je eens beginnen om apps te deinstaleren die je niet meer gebruikt....
Misschien is er een bugje in IOS9.2 die de iPad traag maakt, maar dan zal daar ook wel een fix voor komen... 9.2 draait op mijn iphone wel als een zonnetje, dus de kans dat het aan een app ligt lijkt waarschijnlijker...

grt
Alex
50D gripped | EF-S 17-85mm IS USM | EF 50mm 1.8 STM | Tamron SP 70-300mm Di VC USD
350D gripped | EF-S 18-55mm II kit | EF 55-200mm II USM kit
P71
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 28 Mrt 2015 20:40

Blijft behouden. Ik heb net een account overgezet naar een andere ipad. Gaat gewoon verder waar ie was. Eerst een backup maken inicloud.

Traagheid heb ik ook op mijn mini. Hoop op een bugfix...
EOS 700D # 18-135mm IS STM # 24mm f2.8 # 10-18mm IS STM
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar