Locatie autoshoot

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
looydesign
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2008 11:26
WoonplaatsCOLON Middelharnis
CONTACTCOLON

Beste forumleden,
Hoop dat ik dit hier kan vragen.. zo niet hoor ik het graag.

We zijn voor zaterdag op zoek naar een gave locatie voor een autoshoot. Dit 'moet' een beetje in de buurt zijn van de Hoeksche Waard.
CANON EOS 70D | CANON 18-55 IS STM | CANON EF 100-400 f/4.5-5.6L IS | LOWEPRO FLIPSIDE 400 AW | BATTERIJ GRIP | STATIEF | CANON REMOTE | DIVERSE FILTERS

www.facebook.com/looydesignfotografie
www.looydesign.nl
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Kan je niet helpen aan een lokatie in de Hoeksche Waard maar ik zou op zaterdag een rondje maken op een industrieterein. Vaak heb je hier wel mooie hoekjes waar je een beetje "rauwe" foto's kan maken met auto's. Blijft ook een kwestie van smaak uiteraard, als jij van foto's in het bos houdt dan is dit een tip waar je niets aan hebt :wink: Volgens mij hebben jullie ook wel wat water in de buurt dus een mooie brug opzoeken is ook nog een optie.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het veel leuker is om zelf een gave plek te vinden
Ik zelf gebruik veelvoerig google maps om te kijken wat er in de buurt is.

Vervolgens bezoek ik het adres om te scouten (maps streetvieuw, afbeeldingen)
Goed gevoel daarbij dan ga ik over om contact te leggen de mail en bij niet direct reageren (dag erna ) pleeg ik een telefoontje en leg mijn idee uit)
Uiteraard heb je kans op afwijzingen maar een groot gedeelte van mijn locaties shoots zijn gelukkig door gegaan zolang je maar een goed plan hebt en duidelijk kan vertellen hoe wat, wanneer en waarom en wees vooral eerlijk en oprecht daar bereik je het meest mee .

Succes
Gebruikers-avatar
looydesign
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2008 11:26
WoonplaatsCOLON Middelharnis
CONTACTCOLON

Thanx voor jullie reacties!
We gaan richting de Maasvlakte / Botlek aangezien daar genoeg locaties te vinden zijn.
Weer zit gelukkig mee vandaag.
CANON EOS 70D | CANON 18-55 IS STM | CANON EF 100-400 f/4.5-5.6L IS | LOWEPRO FLIPSIDE 400 AW | BATTERIJ GRIP | STATIEF | CANON REMOTE | DIVERSE FILTERS

www.facebook.com/looydesignfotografie
www.looydesign.nl
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Om alvast wat inspiratie op te doen :D

Flickr
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Gebruikers-avatar
looydesign
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 131
GeregistreerdCOLON 25 Sep 2008 11:26
WoonplaatsCOLON Middelharnis
CONTACTCOLON

Bollie schreefCOLONOm alvast wat inspiratie op te doen :D

Flickr
Dat zijn hele gave foto's... Daar moet ik toch echt nog flink op gaan oefenen en er moet zoiezo nog een goeie lens voor komen want wil het zoiezo meer gaan oppakken.
Onderstaand staan mijn foto's die we zaterdag geschoten hebben. Vergeleken met jou link "hele saaie plaatjes".

http://shootvwgolf.looydesign.nl/#!home

Ps.
Zijn dat jou pics? Anders zou ik graag eens in contact komen voor meer info/tips.
CANON EOS 70D | CANON 18-55 IS STM | CANON EF 100-400 f/4.5-5.6L IS | LOWEPRO FLIPSIDE 400 AW | BATTERIJ GRIP | STATIEF | CANON REMOTE | DIVERSE FILTERS

www.facebook.com/looydesignfotografie
www.looydesign.nl
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Nee dat zijn niet mijn foto's maar van iemand die ik 'volg' via Flickr, maar met die van jouw is ook niets mis hoor.
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Gebruikers-avatar
barry van strien
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 165
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2013 07:43
WoonplaatsCOLON Spijkenisse

Bollie schreefCOLONNee dat zijn niet mijn foto's maar van iemand die ik 'volg' via Flickr, maar met die van jouw is ook niets mis hoor.
http://www.eosdigitaal.nl/forum/memberl ... le&u=28094" onclick="window.open(this.href);return false;
volgens mij is het dezelfde persoon :mrgreen:
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

Ja, deze zijn van Nick. Al langer niet meer actief op het forum.

Michiel
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar