Metz 58 AF-1 probleem met radio trigger

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
dorinda91
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2015 09:26

Beste mensen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik ben ten einde raad.
Mijn trouwe Metz 58 AF-1 werkt op de één of andere manier niet met mijn radio trigger set van het merk studio king.
Het gekke is dat wanneer ik mijn Metz 44 AF-1 aansluit met diezelfde trigger, hij meteen werkt wanneer ik een opname op mijn camera maak.
Er zitten nieuwe batterijen in en de lampjes branden op zowel de transmitter als de receiver. Ook staan ze uiteraard op hetzelfde kanaal.
Ik heb de handleiding van de 58 AF-1 door gespit, maar daar staat niet veel over in, meer over slave en master flitsen.

Normaal gesproken zou ik gewoon mijn 44 AF-1 pakken, maar ik wil de 58 AF-1 graag gebruiken in combinatie met een power pack omdat ik gewoonweg erg veel moet flitsen de komende tijd. (dit is met de 44 AF-1 niet mogelijk)

Kan het aan de instellingen op mijn flitser liggen? Voor mijn gevoel heb ik alles geprobeerd, ik hoop zo dat jullie me kunnen helpen!
Alvast reuze bedankt!
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ik denk zomaar dat dit aan de compatibiliteit ligt van de triggers met de flitser. Maar echt ervaring heb ik er niet mee. Misschien dat deze bump je helpt aan een antwoord van iemand die het wel weet.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar