Canon flitser 430 X11 icm Cactus V5 instellingen

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
pukkietebeest
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2014 19:48

Ik zit met de volgende vraag : Ik ben in het bezit van een CANON FLITSER 430 E 11 en een setje Cactus V5. Nu wil ik de flitser als slave gebruiken maar het lukt mij niet om dit voor elkaar te krijgen. Ik heb 1 Cactus op de camera staan (EOS600D) in de TR stand en , als het goed is heb ik voor de flitser geen cactus nodig. Welke instellingen moet ik op de flitser gebruiken ? Heeft iemand een idee ????
Amberes
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 241
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2013 10:46

Je zult de tweede Cactus onder je flitser moeten zetten. De 430 EX II is geen radio-aangestuurde flitser.

Eén Cactus in TX (transmitter) mode zetten , de andere onder je flitser monteren en in RX (receiver) mode zetten. Gelijk kanalen instellen. Op de losse Cactus de testknop indrukken, beide Cactussen zouden dan gelijktijdig een groen knippersignaal tonen. Daarna de losse Cactus op je 600D zetten. Zou moeten werken.

Engelstalige handleiding kan je op het net vinden.
pukkietebeest
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 08 Dec 2014 19:48

Dankjewel en moet ik iets aanpassen aan de instellingen van de flitser ? Of kan ikcdeze gewoon op ettl haten staan ?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar