Iemand ervaring met Ledgo 160C?

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Ik heb in de zoom iets gelezen over het apparaat en op zich bevallen de specs mij wel. Hier een test..

http://www.camerastuffreview.com/nl/acc ... edgo-b160c

Ik vraag me even af in hoeverre dat je zo'n instelbare set (vooral dat je de warmte kunt instellen vind ik heel mooi) (als je de kit met 4 stuks aanschaft voor 369) ook kunt gebruiken voor macro-fotografie. Daarnaast ben ik benieuwd naar de gebruiksduur. Loop je met een rugzak vol batterijen of valt het mee?

Iemand die dit al kent?
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Geen ervaring mee ben ik bang. Maar wie weet dat iemand je vraag leest met deze inhoudelijke bump :)
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Geen ervaring.
Knalhard licht, en ik vraag mij wel af of het geschikt is voor macro-opnamen.
Het is immers een verzameling van kleine lichtbronnen en die kunnen individueel zichtbaar zijn op kleine afstand tot het onderwerp.
Voor macro lijkt mij LED-verlichting zoals toegepast in beeldschermen beter (de LED's zijn daar geplaatst rondom het scherm; het licht wordt door diffusors 90 graden afgebogen).
Maar die ben ik nog niet tegengekomen.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Knalhard lijkt me niet. Instelbaar van 3200 tot 5400 K.... En verder intensiteit ook nog als ik het goed lees.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar