Canon introduceert "Irista"

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Mensen nemen duizenden digitale foto's die verdeeld zijn over tal van apparaten. Vandaag lanceert Canon irista, een geavanceerde, cloud-gebaseerde fotobeheer- en managementservice. Dit platform biedt gebruikers een nieuwe manier voor het bekijken, beheren en beleven van hun fotocollectie. Ontdek het zelf: www.irista.com
irista - Be in control, be connected, be inspired - Canon
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
eMKay
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1948
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 09:30

Ik heb er ook een account, maar heb nog niet ontdekt wat dit als voordeel heeft boven flickr of 500px.
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Me neither :) Ik heb al geruime tijd een Project1970 account, maar veel heb ik er nog niet mee gedaan, ook nog niet echt heel enorm veel tijd genomen om daarin te investeren moet ik bekennen ;)

Maar in elk geval is het nu dus uit de beta, toch nog maar eens kijken ;) Wat ik van de week bij Flickr bijvoorbeeld irritant vond, is dat ik een mailtje kreeg dat je straks enkel nog maar met een Yahoo account in kan loggen, en ze de mogelijkheid om in te loggen via gmail/facebook uitschakelen. Betekent weer een emailadres, enkel voor Flickr, en dan ook weer een wachtwoord wat je mag onthouden (nu gebruik ik wel KeePass, maar dat is altijd weer omslachtiger, terwijl ik die van gmail gewoon uit m'n hoofd weet)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar