welke flitsers Canon 600D

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
TwizTay
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2014 17:47
WoonplaatsCOLON Deurne

ik ben al een tijdje aan het denken om 2 extra flitsers te kopen nu heb ik zelf de YONGNUO YN560III gevonden maar die kan ik nergens in meer vinden waar ik hem kan bestellen (in nederland)
dus mijn vraag weet iemand waar ik ze nog kan kopen in nederland nieuw of gebruikt.
of is er iets vergelijkbaars of beters voor ongeveer de zelfde prijs hoeft geen TTL of zo te hebben gaat me ook niet om het merk hij moet alleen zijn werk doen dus flitsen.
ik wil 2 flitsers kopen voor max 250 Euro (125 Euro per stuk)
en ook nog een goedkoop triggersetje.

het word gebruikt met een Canon 600D en canon 430 ex II.
Gebruikers-avatar
Googempie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 172
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2009 19:53
WoonplaatsCOLON Omg Eindhoven

Cameranu levert yongnuo. Maar weet je zeker dat je manueel wil gaan flitsen? Yongnuo levert triggersets maar ook de cactus triggers zijn prijsbewust en betrouwbaar.

Groet Leon.
http://www.cameranu.nl/nl/p301114/yongn ... r#tab-info" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

Dat zijn prima fliters om manueel mee te flitsen. Zelf heb ik er 2 ongebruikt liggen, alleen even snel getest.
De instelbaarheid is prima, met een powerpack binnen 2 seconden klaar op vol vermogen.
Als trigger heb ik de rf-603c, ook die werkt prima met deze flitsers samen. Het is alles aanzetten en het werkt.
Groeten,

Jichem
TwizTay
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2014 17:47
WoonplaatsCOLON Deurne

Googempie schreefCOLONCameranu levert yongnuo. Maar weet je zeker dat je manueel wil gaan flitsen? Yongnuo levert triggersets maar ook de cactus triggers zijn prijsbewust en betrouwbaar.

Groet Leon.
http://www.cameranu.nl/nl/p301114/yongn ... r#tab-info" onclick="window.open(this.href);return false;
ja ik weet zeker dat ik manueel wil flitsen,
we hebben altijd manueel ingesteld ook de canon flitser.
en ik had die site ook gevonden maar daar zijn ze ook uitverkocht en is de levertijd onbekend en ik heb geen zin om kei lang te wachten tot alles er is had ze zelf ook gevonden bij amazon en deal extreme maar dat vertrouw ik niet met verzenden ivm douane
maar zal wel eens kijken naar de Yongnuo en cactus triggers

Groet Robin
TwizTay
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 13 Mei 2014 17:47
WoonplaatsCOLON Deurne

jichem schreefCOLONDat zijn prima fliters om manueel mee te flitsen. Zelf heb ik er 2 ongebruikt liggen, alleen even snel getest.
De instelbaarheid is prima, met een powerpack binnen 2 seconden klaar op vol vermogen.
Als trigger heb ik de rf-603c, ook die werkt prima met deze flitsers samen. Het is alles aanzetten en het werkt.
De 2 die je ongebruikt hebt liggen doe je die toevallig weg? :P
En als jij ze zelf hebt weet je vast wel of dat ingebouwde trigger ontvanger alleen maar werkt met de yongnuo trigger of ook met bijv de Cactus die Googempie zei.

Groet Robin.
Gebruikers-avatar
jichem
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1165
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2012 14:45
WoonplaatsCOLON Emmen

TwizTay schreefCOLON
jichem schreefCOLONDat zijn prima fliters om manueel mee te flitsen. Zelf heb ik er 2 ongebruikt liggen, alleen even snel getest.
De instelbaarheid is prima, met een powerpack binnen 2 seconden klaar op vol vermogen.
Als trigger heb ik de rf-603c, ook die werkt prima met deze flitsers samen. Het is alles aanzetten en het werkt.
De 2 die je ongebruikt hebt liggen doe je die toevallig weg? :P
En als jij ze zelf hebt weet je vast wel of dat ingebouwde trigger ontvanger alleen maar werkt met de yongnuo trigger of ook met bijv de Cactus die Googempie zei.

Groet Robin.
Zie pb
Zelf alleen met die Yongnuo gebruikt
Groeten,

Jichem
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar