Brug over de Bosporus Istanbul

Vakantiefoto's, verre oorden, attractieparken...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

[imgAfbeelding][img]
Lukt dit?
Foto genomen met de nieuwe 70-200 mm L F4, vanaf het dak terras van ons Hotel op de 15e verdieping. De overkant is Azië.

Vr.gr.

Roel Jansen
Gebruikers-avatar
BWK
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 990
GeregistreerdCOLON 26 Jul 2010 07:08
WoonplaatsCOLON Voorhout

gaaf!
Ik zeg: Legpuzzel van 1500 stukjes er van maken!
http://www.barendkoper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.flickr.com/photos/bwk72/" onclick="window.open(this.href);return false;
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Mooie maar ook wat drukke foto imo. Door de drukte heb ik het idee dat de brug een beetje (met nadruk een beetje) in de achtergrond opgaat/verdwijnt.
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

@BWK: Bedankt en een uitstekend idee! Zal eens kijken of er bij die fabriekanten belangstelling voor is! :)
Heb deze foto genomen voor het geval dat een foto plaatsen via tinypic.com zou lukken. En dat ging zoals ik gewend was heel simpel. :)

@ErikDignum: Bedankt en inderdaad is dit een drukke foto! Maar dat was ook min of meerde bedoeling. Met name de dichte bewoning en dat drukke verkeer over die brug dat, echt dag en nacht door gaat en heel ook vaak stilstaat. Ik was voor de eerste keer in Turkije en dus ook Istanboel ,ben gefascineerd geworden door de enorme dynamiek van deze stad.

Aantal officiële inwoners 15miljoen aantal onofficiële 17 miljoen!
Gebruikers-avatar
Bavarian
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 169
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2013 12:46

Mooie foto, maar een beetje flets. Dat kan met wat nabewerking nog iets verbeterd worden (graduated filter, wat meer contrast en een klein beetje meer saturatie).
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Bavarian helemaal mee eens! en bedankt!Begrijp het niet maar ik vermoed, dat met name tinypics.com daarmede schuldig aan is. Op mijn Notebook pro is het ook niet goed maar wel beter.
In Aperture is de foto na nabewerking wel veel beter! Zit al een uurtje te broeden van haal hem eraf want dit is niet de bedoeling.
Zal vanavond e.e.a. onderzoeken.

Vr.gr.

Roel J.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Roel,

Als je onderwerp de brug is vind ik het jammer dat deze er niet helemaal op staat. Ik denk dat als je de achterste peiler er ook helemaal op zet de foto veel meer diepte krijgt en de brug echt je onderwerp zal worden. Verder ga ik mee met de andere commentaren waarbij vooral het fletse mij ook opvalt.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Roel Jansen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 532
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 12:22
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Richard,

Ik geloof, dat ik inderdaad nog zo’n foto heb. Kan helaas nu niets doen aangezien de kaart reader met kaart nog op de boot is. :twisted:
Had alles mee genomen naar de boot om een boot vriend wat foto’s van dure exclusive auto’s te laten zien. Maar hij was verhinderd dus vandaag beter!

Vr.gr.

Roel J.
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

ik vind het een mooie plaat geworden, door de tele wordt alles 'wat compacter en oogt de foto wat druk. Maar dat past wel prima bij deze plaat vind ik.
zoals eerder aangegeven, nog wat nabewerking met meer pit er in en je hebt een mooie muurplaat, jammer van de laatste pijler idd.
er komt toch nog wel een update ?? :wink:
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar