3x Luchtfoto

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Ben benieuwd wat jullie van deze vinden.

Vraag in WID stijl: Zijn ze van onder of juist van boven geschoten? :)

-1-
Afbeelding

-2-
Afbeelding

-3-
Afbeelding

Bedankt voor het kijken en de evt feedback
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

'k Vind ze wel bijzonder, maar niet aansprekend. Weet niet echt waarom, maar wellicht door het ontbreken van een echt onderwerp.

Trouwens, ik gok op van boven.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Omdat je het vraagt denk ik wel van bovenaf, maar als je niks gezegd had zou ik gewoon aan wolkenfoto's denken. Ik vind de eerste foto de mooiste kleuren hebben, maar de donkere wolken zijn wel erg donker. Dat vind ik bij de onderste fijner kijken maar daar zit een kleurzweem in die ik niet mooi vind. En ik denk nog steeds dat zulk soort foto's prima achtergronden kunnen zijn, maar dan moet je dus wel een voorgrond hebben.....

Groetjes
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Sis'ray
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2012 08:03
WoonplaatsCOLON Weert

Sinds een paar jaar fotografeer en verzamel ik foto's waar wolken partijen op staan.
Altijd handig als je een motief hebt waarbij een strakblauw hemel net niet is wat je nodig hebt.
Of jouw foto's nu van boven of van onder gemaakt zijn, ik zou het niet kunnen zeggen.
Grtz, Jack
Gebruikers-avatar
jonggolde
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3525
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2007 21:31
WoonplaatsCOLON Borsele
CONTACTCOLON

Ik vind dit heerlijke opnames. Alleen lucht en toch op zich interessant genoeg van compositie.

Gr. Henriëtte
Gebruikers-avatar
Dward
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1567
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2012 13:08
WoonplaatsCOLON Noorwegen

Ze zijn van onderen geschoten...

Groet!
Dward
Gebruikers-avatar
DavevdrH
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3648
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2013 18:50
WoonplaatsCOLON Den Bosch
CONTACTCOLON

Dward schreefCOLONZe zijn van onderen geschoten...

Groet!
Dward
De winnaar :)

@Henriëtte:
Dank voor je reactie, fijn om te horen dat het ook zonder onderwerp mooi/interessant kan zijn

@Jack:
Als motief, dat kan ook natuurlijk. Ik gebruik ze met name als bureaublad achtergrond.

@Elsbeth:
Je hebt gelijk. Bij de laatste heb ik een tikje aan de kleurtemperatuur gezeten als probeersel (bij alle andere blijf ik daar van af).
Hierdoor is hij ietsje blauwer geworden en dat is denk ik de kleurzweem die je ziet.
Heb ik weer wat geleerd van de feedback.

@Marco:
Met onderwerp ga ik zeker proberen (zoals ook in een andere post), maar is wat lastiger om voor elkaar te krijgen en voor op je bureaublad ietsje minder denk ik.
Groet,

Dave

| Sony a77 |
| Sigma 17-35 f/2.8-4 DG EX ASP | Tamron AF70-300 f/4-5.6 di Macro | Tamron SP 90mm F/2.8 Di Macro 1:1 USD |
| Metz 48 AF-1 |
Zie ook:
flickr
OYPO
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar