[VerzamelTopic] Magic Lantern

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
Anoniem 3

Als ik dus altijd ML op mijn camera wil, moet ik op ieder geheugenkaartje wat ik heb, ML installeren?
Klopt. ML staat op het kaartje.
Kan ik, zonder het programma te wissen, het geheugenkaartje in de camera formatteren?
Dat klopt ook. Bij formatteren blijft ML op je kaartje, als je dat tenminste aangeeft.

Dat installeren is trouwens een fluitje van een cent.

Succes ermee!
Gebruikers-avatar
steven l
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1292
GeregistreerdCOLON 13 Aug 2012 12:20
WoonplaatsCOLON Helmond

Bedankt voor de info. Ik heb nog meer vragen, maar die worden waarschijnlijk beantwoord wanneer ik Magic Lantern heb gedownload.
Canon Eos 1100D met EFS 18-55 en EF75-300III. Voorzetlenzen macro +1, +2 en +4, Lensbaby Spark;
Basiskennis diafragma, sluitertijd, ISO; Basiskennis Adobe Photoshop Elements 8.0;
Voorkeursonderwerp: divers. Hobbyfotograaf.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ben ik eindelijk zo ver dat ik hier eens serieus naar wil kijken, wordt de 70D nog niet ondersteund... :twisted: :mrgreen: even geduld dan maar.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Anoniem 3

MarcoEOS550D schreefCOLONBen ik eindelijk zo ver dat ik hier eens serieus naar wil kijken, wordt de 70D nog niet ondersteund... :twisted: :mrgreen: even geduld dan maar.
:idea:
Ruilen? :wink:
Jij mijn 60D mét ML en ik jouw 70D zonder.... 8) :lol:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar