Witch in Tree

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
EvZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 22:09
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Hoi Allemaal,

Ik heb sinds kort weer mijn hobby opgepakt 3x raden wat :wink: ,nu ben ik pas begonnen met het wat serieuzer bewerken van de foto's.
Hoop dat ze jullie bevallen.

Deze foto is gemaakt in Spanje als ik mij niet vergis in Càdiz
1#

40318

Dit is een brug in het Natuurgebied Het Oerd op Ameland
2#

40319

Laat het commentaar maar komen :)

Groetjes,

Eric
Groetjes Eric,

Pictures EOS Digital Rebel XTi (400D) met batt. grip, EOS 40D, 17-55 f2.8 IS USM, 17-85 f4-5.6 IS USM, 70-300 f4-5.6 IS USM, Speedlite 430EX II, REDGED RTT-423 enz..
Road8
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3186
GeregistreerdCOLON 08 Feb 2008 18:25
CONTACTCOLON

zal ik dan de eerste zijn met commmentaar :roll: ??
de eerste foto vind ik een vakantieplaatje, fotografisch gezien niet zo heel interessant. Het gezicht zit precies in het midden. Als je er links of rechts nog een stukkie afcropt, wordt ie al wat beter.

foto 2 is mooi warm van kleur, misschien iets té oranje (heb je 'm bewerkt of is het de echte avondzon ?)
de sprietjes die links uitsteken, zou ik wegshoppen.
De weerspiegeling van de brug in het water is leuk, maar verder mis ik een beetje een onderwerp of een punt om naar te kijken in de foto. Hij oogt wat vlak, voor mijn gevoel zit er nog te weinig diepte in.
maar het begin is er :lol:
hoop dat je iets met mijn opmerkingen kunt en bedenk..... het is slechts mijn mening, er zijn duizend anderen....
vr.gr. Roland

flickr | Canon 50D | Canon 70-200 L f/4 USM | Canon 24-105 L f/4 IS USM| Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM | Lowepro Fastpack 250
Gebruikers-avatar
Marco van Eck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 363
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2013 21:09
WoonplaatsCOLON Uden
CONTACTCOLON

Wat Roland aangeeft... +1
Groet, Marco

Flickr
Gebruikers-avatar
EvZ
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 161
GeregistreerdCOLON 17 Jun 2013 22:09
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

Tnx voor het commentaar, Ik begin te zien wat je zegt over de compositie van de foto's :) .
Dat is dan ook de reden om foto's hier te posten en van het commentaar leer ik weer een hoop :D .
Wat betreft foto #2 is het de ochtend zon niet de avond zon die je ziet, hij is inderdaad bewerkt maar ik zie hem niet zo oranje, zal waarschijnlijk aan mijn laptop liggen(oud beesie uit 2007).
Groetjes Eric,

Pictures EOS Digital Rebel XTi (400D) met batt. grip, EOS 40D, 17-55 f2.8 IS USM, 17-85 f4-5.6 IS USM, 70-300 f4-5.6 IS USM, Speedlite 430EX II, REDGED RTT-423 enz..
Gebruikers-avatar
bouk
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6783
GeregistreerdCOLON 25 Dec 2004 18:27
WoonplaatsCOLON De Rijp

leuke eerste maar zou een stuk van de bovenkant afhalen.
grt,bouk.
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Ja. Zó croppen dat het gezichtje in de linkerbovenhoek komt - niet te krap, natuurlijk. En dan nog wat spelen met contrasten en zo, dat zou ik doen.... ik vind het wel leuk gezien, trouwens. De tweede foto zegt me niet zoveel, teveel rommelige grasjes aan de linkerkant en verder eigenlijk gewoon een bruggetje.....
Groetjes,
Elsbeth.
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar